Evin küçük kızı benim. 19 yaşındayım ama annem ve babam beni 14-15 yaşında çocuk gibi görüyor. Eve geç gelemiyorum bile :D bu durumu nasıl değiştirebiliriz. Artık benimde bir birey olduğumu anlasınlar. Adam yerine koysunlar :D


0|0
634

En İyi Erkek Görüşü

  • sen 30 yaşındada olsa aynı durumda olacaksın..
    yani umutlanma.. pek

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 33

  • Sorumluluk almalisin.. o sorumluluklari başarı ile yerine getirmelisin.. ew islerine yardim etme , okuluna dikkat etme notlarini ortalama tutma, yani sorunsuz bir hayat sunmalisin onlara ayaklari yere basan.. onlarin izin vermeyecegi veya istemedikleri seyleri onlarin önüne getirmemelisin.. takii senin büyüdüğünü fark edene dek

    0|0
    0|0
  • Kaç yaşında olursan ol , anne baba gözünde ufaklıksın... Adam yerine konmak, senin bir birey olduğunu görmeleri için, göstermen lazım.

    0|0
    0|0
  • hımmm ne kadan da büyük müşün sen öyle :D ben 27 yaşındayım 28 ime gircem , 1 saat eve geç kalınca annem hemen arıyo nerde kaldın diye :D kısaca bu sorunda yazanları unut anne baba gözünde hiç büyüyemicez :>)

    0|0
    0|0
  • vallaha ben 30'lu yaşları bitireceğim yine annenin çocuğusun, yemeğini yedin mi?, içine fanila giydin mi?, dün geç geldin nerdeydin? soruları bitmiyor.

    0|0
    0|0
  • Güvenlerinl güçlendir ve yaşın 19 gücünü göster devlet dairelerinde bile işini halledebilirsin en basitinden fatura işleri gibi işlerde kendi ismini kullan

    0|0
    0|0
  • ay ay ay , kıyamam kı ona, seni cocukmu goruyorlar hanımıs hanımıs :D

    0|0
    0|0
  • 19 yaşında olsanda 14 yaşında olsanda bir bireysin zaten eve geç gelememen bir birey olduğun gerçeğini değiştirmez ailen geç gelmen dışında başka nelere karşı çıkıyor bilmiyorum ama daha esnek davransalar eve neden geç geleceksin?

    0|0
    0|0
    • En ufak örnek veriyorum. Biliyorsunuz ki cafelerde felan canlı müzik aksamlari oluyor. Ben çok seviyorum ama gidemiyorum.

    • Belki tutucu bir aileye sahipsin bu durumu onlarla konuşmalısın bence saat kaça kadar sürüyor bu canlı müzik akşamları bilmem ama eğer 11-12 ye kadar sürüyorsa tutucu olmasalar bile endişelenmeleri normal bunun yaşla falan alakası yok ama ara sıra telefonla ararsan onları belki yumuşayabilirler ve planladığındanda biraz daha erken eve dönerek.

  • bir çözüm bulursan bana da söyler misin? ben erkeğim bu derdiklerini yapamıyorum :D :D okula giderken bile sorguya çekiliyorum :D

    0|0
    0|0
  • Bu konunun yaşla ilgisi yok. Ortalık karışık ;) Ben 28 yaşındayım. Hala aynı şekilde merak ederler. Ha ben gittiğim yerden geç geleceğimi söylerim genelde. Ama mümkün olduğu kadar çok geç saatte gelmem.

    Empati kur ;)

    0|0
    0|0
  • sen hep kucuk kalacagin onlarin gozunde ve zaten daha bir cocuksun yasin 19 dur hele

    0|0
    0|0
  • yumrugu vur masaya. d

    0|0
    0|0
  • fazla rahatlık batar

    0|0
    0|0
  • anne babanın gözünde büyüyen çocuk yoktur boşa uğraşma

    0|0
    0|0
  • Bu durumu değiştiremzsin

    0|0
    0|0
  • Daha iyi q tadını çıkar sende :)

    0|0
    0|0
  • 50 yaşınada gelsen sen evin küçük kizisin

    0|0
    0|0
  • Bende gelemiyorum 😂

    0|0
    0|0
  • Bisey olmaz ya sen ya onlar bu duruma aliscaksiniz

    0|0
    0|0
  • la ben geldim 34 yaşına bir emziğim yok :)

    0|0
    0|0
  • eve geç gelerek mi çocukluktan çıkmış olacaksın?

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    13

4 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 5

  • demekki onların gözlerinde yeterince olgun durmuyorsun. Bununla dış görünüşünü kast ettmedim.. Hal ve hareketlerin demekki onların gözünde seni çocuk gibi gösteriyor.. Biraz daha ağır başlı olmayı dene az konuş falan

    0|0
    0|0
  • Farkındalık baska bırseyde. Sen yinede eve gec gitme bırak izin vermesinler seni koruduklarını gec anlama şimdiden anlamaya basla..
    En güzeli valla ailen izin vermiyorsa cıkma

    0|0
    0|0
  • 19 yaşındasın cidden daha çok küçüksün. Anne baba çocuğunu her yaşta küçük görür 30'lu yaşlara da gelsen bu değişmeyecek. Birey sayılıp sayılmadığını eve geliş saatine göre değil fikrine değer veriliyor mu verilmiyor mu ona göre belirle.

    0|0
    0|0
  • şanslısın ;) ben 2 yaşındayken ablaydım 7 yaşında kardeşine bakan bir anne

    0|0
    0|0
  • Takma yaa bireysel özgürlüğünü kap ve onlara sık sık büyüdüğünü gösteren hareketler sergile

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;