- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılne alaka?
kısı kendını bıldıkten sonra, evlıde olsa kullanır bekarda olsa kullanır.
sen ılla meyılleneceksın dıye karsı tarafında sana ıllakı evet demesımı lazım. ya da herkes boylemı yapıyor. sacmasapan dusunmeyın nolur...
o zaman sosyal aglara medenı sart kosulu getırsın devlet, ya yok boyle bısey... bıraz medenı dusunun nolur. sızde efendı gıbı konusun. kımseden kımseye zarar gelmez o zaman38 Yorumla- +1 yıl
*dıyosun. pekı
- +1 yıl
Doğru diyosun angelof...
Kişi kendini bildikten sonra sıkıntı yok. Yanlız nişanlı ya da ewli insanların, normal saatler dışında, gece sabah kadar bu tür siteler de olmaları ne kadar doğru ki.
Sen eşine ya da sevgiline bu tolerans ı sağlıyomusun peki..
- +1 yıl
@EfelerEfeler sabaha kadar degıl tabııkı.
- +1 yıl
Dimi angelof. Bende tam bundan bahsediyorum.
Sitenin yarısını ewli ve nişanlı olanlar işgal. Etmiş.
Hadi işgal ettiniz gece den sonra bari bize brakın siteyi... - +1 yıl
@EfelerEfeler niye izdivaç sitesimi bura? gece evlendirmeye yönelikmi oluyor?
- +1 yıl
@bayanbilmissssss
Siteyi amacının dışında kullananlar var. Keşke dediğin gibi olsa..
En İyi Cevaplar
+1 yılTek evli kadın değil evli erkeklerde dosyal paylaşım sitelerinden uzak dırmalı kanımca. Zira hayatta aldatmam diyen biri bile şeytana uyabiliyor. Bu yüzden evli olanlar huzurunun bozulmasını istemiyorsa bu tür yerlerden uzak dursunlar, şeytana uyma ihtimali yüksek olan ortamlardan tedbirini alıp uzaklaşmalı bence
15 Yorumla- +1 yıl
@akrep1989 herşey insanın kendine güveninde bitiyor bence... Allah'in sana verdiği aklı ve iradeyi kullandığın sürece hiç bir sorun olmaz..
- +1 yıl
@akrep1989 o zaman bu site kapatılsın...
Ayrıca herkes kendi yaptığından sorumludur bir başkasının dirayetsizliği yüzden düştüğü hatada ben neden sorumlu olayın ki... - +1 yıl
@Yasminozak sen de bir yere kadar dirayetli olursun. Birgün biri cikar karşına ve döndürür başını. Buna garantin var mi? Yok.. Buyuk konusmamamk gerek. Burada takilip yanlis oldugunu kabul etmek hakki yerine koymaktir. Ama hem takilip hem normal demek illuminati gibi fitne yaymaktir. Yapmayın egri oturabilirsiniz ama doğruyu dogru oldugu yerde de soyleyin.
Gizli Üye(36-45)+1 yılYa cogu kizlar, kadinlar evli olan kadinlar Facebook sosyal paylasim alaninin birbirleri ile dedikodu yapam alani olarak kullaniyor.. Ama erkekler genel olarak acaba birini bulurmuyum..
Bence kadinda erkekte sosyal paylasim sitelerini sarkintilik, abazalik icin kirletmesinler...00 Yorumla
Kardeşim cok haklısın yalnız birçok kişinin kuyruğuna basar cinste soru sormuşsun birazdan ciyaklarlar 😌
12 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
+1 yılTamam da, senin karını sokakta da görecekler, bir ekmek almak için evden çıksa o zamanda görüp gayet yavşayabilirler. Eve mi kapatacaksın? Mal mı bu sürekli kontrolde tutup kimin bakıp kimin yavşadığının hesabını yapacaksın? Kendi aklı yok mu?
Sürekli kadınları kontrol etmeye çalışacağınıza erkeklere kadınlara saygılı olmayı öğretseniz kimsenin karınıza yavşayıp yavşamadığını düşünmenize gerek kalmaz.21 Yorumla
+1 yılÖncelikle şunu belirteyim Sosyal medyam yok ve buna gerek duymuyorum.(kendimce sebeplerim var şimdi bunun sırası değil ) Bence bir bayan ya da erkek diye bunu ayirmaya gerek yok. Günümüz bayanları da gayeet yaavsaak. Bana kalirsa evli veya bekar olması ya da bayan ya da erkek olmasi birsey değiştirmez. Insan olmayi bilen varsa kimse onun karsinda duramaz ☝
24 Yorumla- +1 yıl
Neden bunu burada paylaşayım?
- +1 yıl
Rica ederim.
Sizin aklı başında olan ya da olmaya aday kesiminiz yavşayabilitesini düşürse yeter. Çünkü evli veya bekar kadın sizi kendinden/hesabından uzak tutmasını bilir. Ya da o kesimin sesini sinek sesini susturduğu gibi susturmasını.
11 Yorumla
+1 yılBen evlendikten sonra tum sosyal agim esimdir acikcasi cok ilgimi cekmez nerde cokluk orda bokluk her yere her alana uye olmayacaksin bence ne geregi var
325 Yorumla- +1 yıl
@akrep1989 Tesekkurler
- +1 yıl
@RuhuDar Yarasi olan gocunur guzelim yaram yok gocunmuyorum carsaf carsaf da resimlerimi yayinlamiyorum.
- +1 yıl
- +1 yıl
Erkekler olarak tabiki bu yorum işinizi gelir. Benim esim bekarken sosyal medyalarda fink atip resmini milyon tane tanimadigi insanlarin oldugu yerde yayinlayip sonra evlenince başka hallere bürünüp agiz degistirirse o karakterde bir netlik yoktur benim icin. Safkancerkes gibi dusunen bir insaninsa baştan buralarda dolanmasi, koca bulunca gitcem demesi burada veya farkli mecralarda koca, flort aradigini gosterir sadece. Ben Burasi haric hicbir yerde hesabim yok face bilmem ne kullanmayı taaaa lise 1de birakmistim bidahada acmadim hicbiyerde fotom yok burada foto m yok. Kimseylede özel sohbetim yok. Yani kendimi göstermeye gelmedigim icin problemde yok. @akrep1989 @Kocari03
- +1 yıl
Esim diye ornekledigim kisinin davranişi, demin helal olsun dedigin kişinin yaptigi şey yalniz :))) Burada kac milyon üye var? Kız Kalkip profile kendisini koymus buraya foto koyan insanin eminim sosyal medya hesaplarida vardir bana bunlarla gelmeyin. Sosyal medyayi yanlis bulan insan bekarkende sagda solda (hele böyle biyerde) fotolarini paylasmaz illa evli olmaya gerek yok. Boyle yerlerde foto paylasip evlenince gelmem demekte agiz degistirmektir bir netlik yok yani.
@Kocari03 - +1 yıl
- +1 yıl
@RuhuDar Benim uzerimden polemik yapma bak isine ok.
- +1 yıl
Ben sitelerde sevgili yapmiyorum. :D @akrep1989 Onca kisi ya karsi cikmis ya desteklemis ama bu kisi kendiyle celistigi icin takildim okadar. :)
- +1 yıl
@RuhuDar Takilma bana ne taniyosun da takiliyosun sosyal medyada facebook ve instagram kullaniyorum ama esim kullanmami istemese kullanmam bu kadsr basit bu tarz seyler icin esimi kirmam ya da laf dalasina girmem tanimadigin kisiler hakkinda ileri geri konusamazsin sen ne kadar beni taniyorsun da takilabiliyosun
- +1 yıl
@SafkanCerkes Hah bak simdi oldu. "Ilerde esim istemesse kullanmam." Demen daha dogru. Ama kalkip butun sosyalmedya alanlarinda dolanip boyle hesaplarda fotograf yayimlayipta boklukmuş, gereksizmiş ilgimi cekmezmiş heryere üye olmucan zit vit yapmanin alemi yok. O kadar bokluksa bekarkende yapmassin ben yapmadim mesela...
- +1 yıl
@RuhuDar Benim demek istedigimi anlamamissin sen ki farkli yorumluyorsun bir suru site var hepsine uyelik acip daldan dala atlamanin geregi yok diye dusunuyorum
- +1 yıl
@RuhuDar Ki soyle ben bagimli degilim arti carsaf carsaf kendimi de yaymiyorum bunu asla uzerime almiyorum
- Aile & Toplum konusunda 345 cevap paylaştı.
+1 yılevli erkeklerin sosyal paylaşım sitelerinde dolaştıklarında ne düşünüyorsam kadınlar için bir tık daha masumunu düşünüyorum çnkü kadınlar genelde erkeklere yavşamazlar
11 Yorumla Aile & Toplum konusunda 591 cevap paylaştı. Biri bakacak diye kıyafete biri yazacak diye hesaplari kapatmak kadr cahilce bir düşünce olamaz zira çözüm bakmamak yazmamaktr millet niye kendi özgürlüğünü kıstlasn bir adam bakck diye kadına giyme diyemezsin biri yazacak doye kadına kullanma diemezsin kjmsenin byle bir hakkı yok taciz mi ettiler şikayet edilir yavşadımi bedel ödetilir neyse gereği yaplr ama bir kadına sırf bir pislik için kıstlama getirilemez özgürlüğü bu denli yok edilemez !
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvli bir kadinim uc yildir sitedeyim , kocam da takiliyormu hic bilmiyorum takilabilir , abuk sabuk msjlar mi gelmedi geldi , yolda yururken bile basimiza geliyor , fakat sosyallesmeye ve akil danismaya soramadiklarini sormaya herkesin ihtiyaci var , burasi sadece isime yariyor zamanimin bos kismini degerlendiriyorm 'aranmiyorum, yavsaklar da avcunu yalasin
11 Yorumla
+1 yılBence yeinde kullanılırsa sorun yok. Ne bileyim herkesle arkadaş falan olmazsa yakın çevre tek olursa bunda bir sakınca göremiyorum
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılpekala bunun önüne geçebilinir erkek mesaj atmaz aatı diyelim kadın cevap vermez aynısı erkek içinde geçerli hem şuni diyim aldatmak isteyen hertürlü aldatır yüzüğünü saklar evli olduğunu saklar karakter meselesi
11 YorumlaAile & Toplum konusunda 568 cevap paylaştı. Bayan olsun erkek olsun nefsine hakim olsun 😊
Kullanmamak en iyisi, šeytan bol buralarda lakin boš vakitini azicik sosyallešerek geçirmek amaç 😊25 Yorumla- +1 yıl
@akrep1989 egri de oturmasak iyiydi amma olsun 😊 Tesekkurler
+1 yılYok yaaa bunun olmamasi icinmis mis olmamasi icin siz gidin buradan, adam olun yavsamayin buradan guzel olup olmadigini nasil anliyorsunuzki konu guzel olmasi degil sizin kardeşim olmanizdan kaynaklaniyor olmasin sakin
11 Yorumla
+1 yılsevgilim olduğu halde buralarda olmaktan tedirgin oluyorum
22 Yorumla- +1 yıl
rica ederim
Sebep?
Aldatma konusu için; evli - bekar, kadın - erkek diye ayırmanız yanlış, bir insanın içinde aldatma isteği varsa zincire vursanız yine yapacağını yapar.
Evli kadınların paylaşım sitesinden uzak durmasından ziyade, evli kadınlardan uzak durmayı öğrenmelisiniz...00 Yorumla
+1 yılBence de kullanmasin ya kullanip ne yapacak erkek de kullanmasin 😀 whatsapp yeter 😀 kullanacaksa da esiyle ortak kullansin
11 Yorumla
+1 yılKanka ortaya bir fitne attın, kadın erkek bir birine düştü...😂😂😂
12 Yorumla- +1 yıl
Hahahahahaaa😂
Aile & Toplum konusunda 708 cevap paylaştı. Zaten 23-24 yaşında sizinle evlenene kadarda bizi siz koruyodunuz
Zaten siz yokken sosyal medyada ne halt yediğimiz belli değildi. Haklısın11 YorumlaErkekler yaziyosa kadının suçu ne canı sıkılıyosa kullanır yılın katliamlik sorunlarından biri ödülünü taktim ediyorum :D
11 YorumlaBnce de katılıyorum evli erkeklerde uzak durmali bnce
21 Yorumla
+1 yılBence durmamalıdır ama ben uzak duruyorum sadece ks var hayatımda 😀
11 YorumlaNiye kadın sosyal medyayı kullanmıyor sen kendine dikkat et evliyede yavşıcak değilsindir sanırım
21 Yorumla
+1 yılEvli erkekler kullanınca nasıl oluyorsa evli kadınlar kullanınca da odur
30 YorumlaKadınların genelinin her söylenene inandığını göz önünde bulundurursak haklısın. Kocasından ilgi görmüyor , teselliyi internette başka erkeklerle arıyor. Konuştuğu adam, biraz da becerikliyse çok rahat aldatıyor.
00 Yorumla
+1 yılSiz erkekler kendinizi sınırlandırabilseniz nasıl olur acaba...
Sizin gibiler dışarda sürüyle.. Hiç dışarıda çıkmayalım o zaman...
Bu mudur yanii...😕25 Yorumla- +1 yıl
Dışarıda kadınlar öyle bir giyiniyor ki hatta başka kadınlar bile dönüp bakıyor onlara, biz erkeklere çok yazık a bacım. E sirazeden çıkan erkek milleti de kendini sinirlandiramiyor.. dediginiz gibi kolay değil.. ah olsa keşke.. Biz istemezmiyiz işimize gücümüze bakalım. Aynı anda 17 tane kızı idare etmek ne kadar zor bilir misin 😞😞 daha disaridakileri saymıyorum bile bak. Yani yine suçlu kadınlar..
- +1 yıl
@akrep1989 nefsine hükm edebiliyorsan eğer böyle bu şekilde açık giyinmeleri sizi baştan çıkaramaz. Ona bakarsan kapalı bir bayanı bile tahrik edici bulan erkekler var güzelce örtünmüş olduğu halde merak ederek onalarada şehvetli bakabiliyorlar
- +1 yıl
@akrep1989 bence sizin bu yaptığınız herşeyde kadınlar suçlu deyip kendinizi temize çıkarmaktır. Siz kolay yoldan gidiyorsunuz... kendinize bile söz geçiremiyorsunuz...
- +1 yıl
Aaaah ah.. Bazen sözler kifayetsiz kalıyor. Erkek bedeninde olmadan anlayamazsınız. Fitratlar farklı. Kadınla erkeğin nefsi bir değil. Tabiki kadınlarımızın hepside fitne yaymak için açılmıyor tabikide fitne için sosyal medyaya girmiyor. He aralarinda fitne yaymak isteyen ler yok mu yabiki var. Ben ne kadınlar gördüm bakıldığı zaman göğüs dekoltesi gobegine kadar gelen ama bir kapalı bayandan çok ıslami savunan. Kendi gözümle gördüm. Sitede de gördüm. Ama şu var kadının toplumda durması gerekn bir nokta var. O orada durmadığı, erkege benzeyip özgürlük peşinde olduğu zaman (art niyeti olmasa da) toplumda dengeler şaşıyor ben onu anlatmaya çalışıyorum. Derdim erkekleri temize çıkarmak ya da kadınları eve kapatmak değil bir yanlış anlaşılma olmasın.
+1 yılbu nasıl bir soru ınsan evli olunca farklı birisi olmak zorundamı iye kimse kimseyi oldugu gibi kabullenmıyor
11 Yorumla- +1 yıl
Evlilikte alisma sureci önemli bu konuda
Biri senin karına sırf yavşama potansiyeli olduğu için onu sosyal sitelerden uzak mı tutacaksın. Sanki biraz güven problemin var gibi niye evlendin diye sorarlar adama.
10 Yorumla
+1 yılkadınlar sosyal medyayı bırakmamalı erkekler değişmeli
11 YorumlaYazmadan duramayan sizler uzak dursanız?
51 YorumlaEvki1 güzel diye soyutlansin mi. Siz erkekler adam olmayi deneseniz?
10 YorumlaYavşada gör o zaman kaleye alınmayınca anlarsın hem evli kadınların derdi seni mi gerdi kuş beyinli
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkendini bilen bir kadın varsa aldatma gibi birşey yapacağını sanmıyorum ama meyilliyse interneti kapattırmak gerekebilir
10 YorumlaErkekler egitilsin kadinin ne sucu varki o uzak dursun.. erkekler uzak durursa mantikli bir oneri olurdu bu.
12 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen uzak durdum da noldu kocam beni oralardan aldattı kadını erkeği yok karakteri olan her yerde karakterlidir sosyal medyası günlük hayatı farketmez
20 YorumlaOnların da canı yok mu. Ben eğer bir halt yiyorsam, onlarında o haltı yeme hakları var.
15 Yorumla- +1 yıl
Genislik seviye 157839 😂
- +1 yıl
Birşey demedim hemen kızma ama senin gibi düşünen erkeklere kızlar kizar çünkü biz kiskanilmak ve sahiplenilmek istiyoruz ozumuzde ;)
- +1 yıl
Ben de aska inanmiyorum. Ama su var kizlar boyle bir durumda onemsenmedigini dusunur ve erkekten sogur. Lutfen bu kadar genis olma sevgilinin yaninda ;)
Gizli Üye(30-35)+1 yılSanane bundan paylaşır paylaşmaz kullanır kullanmaz? Haddine mi düşmüş? Bu kadar gerici olmayın.
40 Yorumlakötü niyetle kullanıyorsa hoş değil
bunun detayına bakmak gerek
nefsen zayıf ise internette gezinmek aklına olmaması gereken bir duruma sokuyorsa gezinmemeli01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvliyse sıkıntı olmamalı bence eşiyle fotosunu koyar
10 Yorumla
+1 yılsiz yavşaklığı bıraksanız daha iyi olur bence
11 YorumlaSen yavşaksın diye kadın niye kullanmıyormuş?
42 YorumlaNiye sadece evli kadından bahsediyorsun?
12 Yorumla- +1 yıl
Görüşünüz için teşekkürler. Evli bir kadının veya erkeğin farketmez ; daha fazla sorumluluk sahibi olması gerektiğinden dolayı böyle bir soru sordum. Elbette ki önüne gelene yavşayan erkekleri savunmuyorum. Toplumumuzun sorunlarının tartışılması buradaki amaç. Kadınlar başımızın tacıdır ve her zaman haklıdırlar :)))
adam olan yazmaz bence bende böyle düşünüyorum
11 Yorumla
+1 yılyok keşke güzel olsaydım herkes bana yazsaydi
10 Yorumla
+1 yılDilinizi tutmaniz kâfi
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı. Evliler ölsün o zaman
10 Yorumlahoş değil tehlike açık oralarda
00 Yorumla
+1 yılKafasını alıp duvara sürtüceksin
20 Yorumla
+1 yılerkek olsam kullandirmam 😀
12 Yorumla
+1 yılYavşaklıpa luzüm yokkk
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılkullanmasınlar kerdeş
10 Yorumla
+1 yılNo problem
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKullanmamalı
10 Yorumla
+1 yılbence Dogru degil
01 Yorumla
+1 yılevlen ozaman gel
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar