Köle olmak istemiyorum ama evlenmek istiyorum?

ben evlenmek istiyorum ama ev işlerini bana yükleyen bir adam istemiyorum çünkü çalışıyorum ve ev hanımı olmakta istemiyorum, ev hanımlığına karşı antipatim var. evlenmek istiyorum ama korkuyorum? napıcam?


0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Kadınları eş değil de hizmetçi olarak gören biriyle evlenme zaten.

    2|0
    0|0
    • o zaman türkiyede evlenecek adam kalmadı, teşekkür ederim

    • Hem adamlık tanımınız yanlış hem de diğer tümü gibi bu genellemeniz :)
      Bunu söyleyebilmeniz için Türkiye'de ki tüm erkeklerle tanışmış, fikirlerini almış olmanız gerekiyor. Mümkün mü? Hayır.
      İstediğiniz gibi birini -kadınları hizmet etmek için görmeyen- bulacağınızı ümit ediyorum.

En İyi Kız Görüşü

  • Eşinin ailesiyle yaşa pek bir iş kalmaz sanırım

    0|0
    0|0
    • hahahahhahahha :D 25 yaşındayım şu an bile yalnız yaşıyorum. evlenince onlarla mı yaşıcam

    • Hepsini Göster
    • iyide ablam bu nasıl mantık, niye eşimin ailesiyle yaşıyım. ev hanımı olmaya bile antipatim var diyorum sen beni dahada yerin dibine sokuyorsun.

    • Canım şöyle bir durum var onu diyorum bazı Kaynanalar çalışan geline pek iş yaptırmıyor yani eve geliyorsun yemek hazır her şey hazır sana iş yok benim çevremde böyle, kaynanaya da baglı biraz

Erkekler Ne Diyor 46

  • Haklısın bende ev hanımı sevmem. Kadın çalışacak zinde olacak, ev işleri yapıp saçma gündüz kuşağıyla kafayı sıyırıp g0t büyütüyolar sonra erkek soğuyo zaten. Hem çalışıp hem ev işleri yemek falan da çok ağır, haksızlık olur. Ne iş varsa beraber yapılmalı veya başka çözümler düşünülebilir.

    1|0
    0|0
  • Kadın benimle evlenmeyi tercih ederse kölem olmayacaktır ama bahsettiğin kölelik değil onun sorumluluğu.
    Ayrıca yurtdışında yaşayan hanımlara bakın, kendinizi saçmalıklara boğmayın.
    Yetti mi, yetmez... Hayvanlar aleminde av sorumluluğu dişidedir... Bu düşünce bir Türk kızında var, bunlar kendini kraliçe veya prenses mi sanıyor.
    Evde kalın, evlenmeyin bu kafayla.

    0|0
    0|0
    • ev işlerini sadece kadın yapmak zorunda değil eğer çalışıyorsa.

      ben 4 kez ingiltereye 2 kez belçikaya gittim. ev işlerini erkek ve kadın birlikte yapıyor!

    • Hepsini Göster
    • Haha daha abd ye gitmeden yorum yaptin yani

    • ABD'ye gittim demedim. Yazdıklarımı bile okumaktan acizsin. Sende ki kafada iyiymiş. Sen eğlencene bak... Umarım yabancı biri ile evlenirsin, sen de kurtulursun, biz de...

  • evlenecegin adama bunları söylersin
    ev işleri için birisini tutarsınız
    yemek yapar ev işlerini yapar
    ufak tefegide sen halledersin

    0|0
    0|0
  • köle olma sende, Türk'ten köle olmaz

    0|0
    0|0
    • iyide evlenen kadınları görüyoruz kocalarına hizmet etmekten başka bir şey yapmıyorlar

    • ben sevdiğim kadınla bir evlenebilsem, ben ona hizmet edecem ama nerdee :/

  • O eskidendi ya artık kadınlar da çalışıyor yardım etmek zorundayız yani uyumasın mı kadın mk yok öyle bir şey rahat ol.

    0|0
    0|0
  • Korkunun ecele faydası yok. Yeterince zeki biri degilsen evlendiginde ne çıkarsa bahtina olacak maslesef.

    0|0
    0|0
  • Ev işlerini yapınca köle olunmuyor ki. Sonuçta eşininde eli armut toplmasın, bir kaç şeyin ucundanda tutan birini bul. Yani iyi tanı, yemek yapabilen en azından yardımcı olacak, ütü yapabilecek diyerek ilanda verebilirsin :)

    0|0
    0|0
    • ev işlerini sadece ben yaparsam köle olurum, ama eşit yaparsak olmam

    • Farklı bir düşünce, eşinle senin aranda anlaşabilmeniz önemli.

  • Vallan en basta anlaş madem böyle bir isteğin var. Cok modern erkekler var bu isleri şikayet etmeden yapabilecek

    0|0
    0|0
  • valla erkek köle olanlar bile var :) ONLARDAN BUL Bİ TANE

    0|0
    0|0
  • Kendine uygun biriyle evlen o zaman.

    0|0
    0|0
  • CV'ne ekle

    0|0
    0|0
  • Evlen

    0|0
    0|0
  • Ev beyi eş bul kendine evde otursun yemek yapsın ev işlerini halletsin 😊 ama bana göre en uygun olanı eşin ile birlikte yapmandır ev işlerini maço erkeklerden böyle bişi bekleyemezsin haberin olsun 😊

    0|0
    0|0
    • ben romantik severim zaten :) eşit yapmak daha mantıklı evet

    • Sen evlenmeden önce birlikte yemek yap hatta temizlik için yardım iste içinde varsa yardım eder yoksa evlenince yapacağını yapar ama eve temizlikçi tutabilirsiniz o kadar şart koyma çalışan insanlarsınız ama evlenince erkek ne kadar eşit olmaya çalışsa da kadına daha fazla ev işi kalır erkeğin temizlik anlayışı ile kadınlarınki bir değil ki

  • Bu kafayla evlenme zaten

    0|0
    0|0
  • Ev hanımlarını köle olarakmı görüyorsun?

    0|0
    0|0
    • yani birazcık. ama çok az

      aslında benim bahsettiğim hem çalışan hemde ev işlerini yapan kadınlardı

    • Hepsini Göster
    • Haha gunde kac saat calisiyorlar 18 mi ben 6 saat calisiyorum :)

    • oo sen part time calisiyormussun ya : )
      Normal calisma saatleri 10-12 saat oluyor en az.

  • e tamam :) senin gibi çalışan bir eşin olur sonrada yardımcı tutarsnız mesela haftada 3 gün gelir temizler gider :) çocuk olur sonra çocuk sütten kesilene kadar evde kalırsın sonra geri devam edersin böyle olmaz mı

    0|0
    0|0
    • bilmiyorum maaş yeterse olur. mesleğime kısa süreliğine ara verebilirim ama çok kısa

    • aynen lohusalık geçene kadar zaten sonrada yatılı bakıcı ve yardımcı olur e iyi benim de düşüncem bu yönde ki zaten böyle de olması lazım çünkü bir şeyler sahibi olmak için böyle fedakarlık lazım

  • İyi düşün ya evlen ya evlenme

    0|0
    0|0
  • böyle biriyle hayat geçmezdi ben evlenmezdim şahsen ilk evlencek adam bul bence

    0|0
    0|0
  • bir kölenin çocuğu olarak çok konuşuyorsun

    0|0
    0|0
    • annem ev hanımı değildi :) dolayısıyla köle değildi ev işlerini babamla birlikte yaparlardı

  • Hic evlenme ozmn yahuu ew islerini tabikide kadin yapar ya da beraverce olur sen boyle nazci olursan kimse seninle ewlenmez ben sana soyleyim

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    26

Kızlar Ne Diyor 17

  • Türk biriyle evlenme olsun bitsin

    0|0
    0|0
  • Korkacak ne var. Evlenmeden önce müstakbel esinle konusup bu konudaki fikrini acikca söyleyip anlasirsiniz

    0|0
    0|0
    • evlenmeden önce yaparım der sonra yapmaz belki nerden bilcez

    • Hepsini Göster
    • Erdi ! Benim derdim para degil benim meslegim var paraaaamda var

    • iyi sana basarılar madem iyi koca bulmalarr

  • o zman öyle birisini bul

    0|0
    0|0
  • Oyle birini bulman cok zor. Ama turk olmasada olur diyorsan bulursun. Bence evlenme ya 😊

    0|0
    0|0
  • Evliliğe bakış açıni değiştir..

    0|0
    0|0
    • ev işlerini sadece kadın yapınca sence bunun adı ne oluyor? (çalışan bayandan söz ediyorum)

    • Eğer eşin anlayisli ise neden o da ssna yardim etmesin? Ve evlilik sadece ev islerinden ibaret değil

    • İşte yardim etmezse kölelik oluyor ve buyuk ihtimal boyle evlilik olacak. Etrafimda goruyorum yardim edicem diyen erkekler ayagina su istiyor

  • Saf bir koca bul işleri ona yaptır😂

    0|1
    0|0
  • bı yardımcı alırsınolur bıter

    0|0
    0|0
  • feminist bir insanla evlen hanzolarla değil. merak etme türkiyede var çok nadirde olsa var

    0|0
    0|0
  • Öyle bir adamla evlenmemek gerek

    0|0
    0|0
  • Soran burada ne anlatmak istemiş hiçbir şey anlamadım :D

    0|0
    0|0
  • Aynı ben

    0|0
    0|0
  • Evlen ozaman. Her evlenen köle olmuyoki

    0|0
    0|0
  • Kendine göre birini bulursun ya

    0|0
    0|0
  • Kole birini bul. Bulursun oyle birini :)

    0|0
    0|0
    • ayy sitedeki köle olmak isteyen sapıklardan mı :) kalsın

    • Sevimli oluyolar bazilari :)

  • Mecbur yapiyorsun iste.

    0|0
    0|0
  • Zengin koca bul çalışan tutun

    0|0
    0|0
  • bende istiyorum o zaman :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor... ;