Kürtler neden sevilmez? Neden birçok kişinin önyargıları var?

Niçin kalıplaşmış düşünceyle birçok kişi "Kürtler kötüdür" diyor? Merak ediyorum neden kötü, size neden kötü geliyor. Niçin "İnsan insandır" mantığıyla yaklaşılmıyor. Türklerde de kötüler var, araplarda da, ingilizlerde de. Ama neden bir konuşmada "Kürt" kelimesi geçince kötüleniyor? Sizlere doğru gelen açıklamayı yaparsanız değişik düşünceler görürüz ve belki de bazı kürtlere önyargısı olanlar önyargılarından kurtulurlar. Birine baktığınız zaman ona Türk, Kürt, müslüman, ateist.. diye bakmamanız "İNSAN" olarak bakmanızı öneriyorum. Tabi hala ben önyargılarımla mutluyum diyorsanız o sizin tercihiniz. Lütfen saygılı cevaplar verin.
Güncellemeler
+1 yıl
Ben Kürt degilim Türküm. Böyle demeyi sevmem ama toplumun geneli önyargili, ayrım yapıyorlar ne yazık ki.
Kürtler neden sevilmez? Neden birçok kişinin önyargıları var?
Cevapla