Keşke eşcinsel olsaydım diyorum, daha mantıklı değil mi?

lez olsam kız kıza daha iyi anlaşırdk. hem erkekler,, şimdi genelleme yapmiim ama benim tanıdığım kadarıyla erkekler karaktersiz dolayısı ile de güvenilmez varlıklar. o yüzden aslnda kendimize benzeyenlerle (karakter olarak) birlikte olmak daha makul.
Güncellemeler
+1 yıl
ben lez deglm bu arada ama keşke olsaydm dedim
Güncellemeler
+1 yıl
konuyu da alıp başka yerlere çekmeyn
Keşke eşcinsel olsaydım diyorum, daha mantıklı değil mi?
Cevapla