OKULDA SEVMEDIĞIM BIR ÇOCUK VAR VE ALTTAN ALTTAN SATAŞIYOR NE YAPMALIYIM?

Bu çocuk benim en yakın arkadaşıma aşıktı ama arkadaşım bunu kabul etmeyince kendi kafasından triplere girdi önce arkadaşıma sonra bana sataşmaya başladı. ben okulda şimdiye kadar hiç kavga etmedim Bu yüzden gittim hocaya belirttim ama bu çocuğu ciddi dövmek istiyorum zaten bücür bişey sadece çenesi büyük. benle okulda yüzleşmek yerine whatsapp tan yazmayı tercih etti hocaya söyleyince biraz tartıştık beni kendi en yakın arkadaşıma aşık olduğumu ve bu Yüzden böyle yaptığımı falan yazdı tartıştık baya sonra arkadaşımla yeniden samimi olmaya falan çalıştı (zaten eskiden bu çocukta arkadaşımla yakın arkadaşdı sonra ben ve arkadaşım bunu söyleyince bize cephe aldı ve sataşmaya başladı) sonra tekrar arkadaşımla yakınlaşmaya çalıştı bunlar 2 güne bir küsüp barıştı zaten eskisi kadar samimi değildi ama ben hep bu durumu görünce moralim bozuldu ve hala iğneleyici laflar devam etti sonra ertesi sene tekrar mesaj atmış bunlar gene küsmüşler konuşmamız batıyomu diye bende engelledim uğraşamayacağım diye ama hala bu salaklıkları devam ediyor okulda döveyimmi dövmeyeyimmi normalde kavga yapımda yoktur ama bu iyi kaşınıyor (lise 3 üz şu an ) zaten ben 1.82 o 1.68 her türlü konuda üstünüm. cevaplarınızı bekliyorum döveyimmi sizce?
OKULDA SEVMEDIĞIM BIR ÇOCUK VAR VE ALTTAN ALTTAN SATAŞIYOR NE YAPMALIYIM?
Cevapla