Otobüste tacize uğrasanız ve yanınızda sevgiliniz olsa bunu sevgilinize söyler misiniz?

Otobüste tacize uğrasanız ve yanınızda sevgiliniz olsa bunu sevgilinize söyler misiniz?

Bugün bu soruyu kadınlara sorduğumuzda gelen cevaplardan bazıları :
*Sevgilimin karakolluk/hastanelik olmasını istemiyorum. Bu nedenle söylemem.
*Sevgilim değil mi elbet söyleyeceğim.
--------
Peki erkekler siz böyle bir durumda ne yapılması taraftarısınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Beyler lütfen kendinizi o kadının yerine koyarak cevap verin
Otobüste tacize uğrasanız ve yanınızda sevgiliniz olsa bunu sevgilinize söyler misiniz?
Cevapla