Enişteyle, baldızın aynı evi paylaşması ne kadar doğru?

Bugün bir dizi izledim; "Hanım köylü" adında, enişteyle baldız aynı evi paylaşıyor, tabii baldızın ablası yok, malum enişte baldız olaylarını örtbas edemeyiz; yoksa fazla mı fesatım? :))
Enişteyle, baldızın aynı evi paylaşması ne kadar doğru?
Cevapla