Arkadaşlar lütfen fikir verin okul mu iş mi askerlik mi ?

Şu an 22 yaşındayım 2 yıllık okudum aöf den işletme 3. sınıf ama sallamıyorum bir yadan dershaneye gidiyorum mühendisliği için kazanırsam 4 yıl daha okuyacam sonra askerlik felan :( kpss 85 puanla atanıyorum gelecek sene o sınav da kafam çok karışık ve iş var bir yandan 6 aydır çalışmıyorum dersahene yüzüne :S siz ne önerirsiniz :s
Arkadaşlar lütfen fikir verin okul mu iş mi askerlik mi ?
Cevapla