Eskiden ne kadar malmışım dediğiniz oluyor mu?

Ben bunu çok diyorum ve bundan 1 yıl sonrada aynısını diyebilirm. Bunu yazmamın amacı eski facebook hesabımdaki yazdığım yazılar paylaştığım şeyler. Abi ne kadar malmışım diyorum. bu kadar olur. siz de yaşıyormusunuz böyle şeyler
Güncellemeler
+1 yıl
ilk facebook hesabım baktığım 9-10 yaşlarında açmışım ağlıyorum şu an :D bir insan bu kadar mal olur yemin ederim kendimden soğudum. Tek ben değilim heralde?
Güncellemeler
+1 yıl
:DDdddddddddasd
Eskiden ne kadar malmışım dediğiniz oluyor mu?
Cevapla