Bence dünya güzellerini bile kıskandıracak bir güzelliğe sahip. Adı Alexandra Golovkova.

Ee tabi ki de güzellik göreceli bir kavram..


Ee tabi ki de güzellik göreceli bir kavram..


Çirkin Rus görmedim desem yeridir. Adamların genleri çok iyi. Müslüman olması da cabası. Tam gelecek kurmalık :)
rus dediğinde görmeme gerek yok
Müslüman Rus 😰 bizim yeni nesil tesettürlülerden daha muntazam kapanmış.
Cevap
33Cevap
Kesin kendi fotosunu koymus. Rus diye servis yapiyo ki begenmeyen erkegi "sen ne bicim erkeksin" denme korkusu sarsin.
Begenmedim iste tip mip yok.
O kadar Rus tanıdım bunun kadar tipsizini gormedim.
Ooh.😅
İzdivaç programlarındaki hatunlara benziyor :)
Neydi o kızın adı. Biri neslihan, diğeri hanife :)
Benim tanıdığım bir kız var aynı ona benziyor. :)
kapalıların burdaki troll olduguna inanmaya basladım...
Evet çok güzelmiş :))
Evet çok güzel ve tatlı...
Olum boyle rus olmas arap falan ya da turk
Türbanlılar hep itici gelmiştir bana.
Güzel ama woooaaahhhhh muhteşem degil
Çok güzel ama rus olması imkansız türk kızı bence.
Ve bas ortusu reklamindami oynamis 😅
Gerçekten hoş bir kız.
Sadece goz rengini begendim
Türbanlı bir rus mu? daha neler görücez bakalım :D
Ooouv gözlerine bak😊
Safkan değil bu kız Rus-Azeri kırması olabilir
Evet Rus İstanbul a gelmişti güzel kız ya
bir kere Türk değil. Geni güzel değil 😀
gözleri kahve olsa beğenmiycektiniz
Gerçekten müslüman mı acaba gerçekten çok güzel
rus olsun taş olsun...
Kız güzelde Rus değil
Hey maasallah rabbim nazardan korur insallaj
Kafasındakinden dolayı kötü
Eğer sensen sakın belli etme 😃😃😜😝
Güzel tabii.
Çok guzel
Kız baya güzel
Taş taş 😂😂😂
Güzel
kız haklı dağılın...
Rus değil ama güzel
Elleri guzel
müslüman rus mu
Çok gözelll
Beğenmedim.
Güzel tabi
Muazzam
arap la bu
Gözleri çok güzel
İyiymiş maşallah
evet baya güzelmiş
Normal bence
güzel
Güzel.
güzelmiş
begenmedm
:D :D aynen güzel
Bence evet
güzelmiş
Güzel
güzel
rus mu? cok begendım
güzel tabiki
Taş gibi
Fena değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar