Bu yıl üniversiteye yerleşeleceğim ama beğenmeyeceğim okudum üniversiteyi sınava okulda tekrar hazırlanacağım yaşım 22 olacak. 22 geç bir yaş mı?
Psikoloji okuyacağım.
Psikoloji okuyacağım.
Okumanın yaşı olmaz geç tabi ki de :) bizim bir arkadasin dedesi hukuka başlamıştı dkkd
Cevap
0Cevap
basla taibiki
Hayor değil
Geç değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar