Misafirliğe gitmeyi severmisiniz en sinir olduğunuz sey nedir :) 


yaaa zorla ye oglum begenmedınmı yemessen darılırım ama ordan bır ses yesene oglum cok ayıp oluyor kımse benı duşunmuyor
Çay bittikten sonra 450 bardak daha içmen isteniyoya aha o.
Annemin sen otur bizim kız getirsin demesi😡😡 ben niye milletin mutfağına giriyorum ki anlamam
Misafirlikten komple sinir oluyorm çocuk ne yapıyor orda anlamadm.
Cevap
21Cevap
önüme terlik koymalarını sevmiyorum onlarca kişinin giydiği terliği niye giyeyim önce bir sor "terlik vereyim mi?" diye gülümsüyor ve gerek yok diyip geçiyorum içeriye
Çok fazla olmaz ama genelde iki tarafında konuşacak birşey bulamayıp susup kalması😃
ohahah karikatürlere bayılırım ya adamın burnuna bak sdkljflskd
misafirleri hiç sevmem
Bana zorla bişey yedirilmesi ve darılmasınlar diye güzelmiş demek
Sonra bide o sevmediğim şeyi bir tabağa koyup yememi beklemelerinden nefret ediyorum
hic sevmem 😏 sürekli süzerek soru sormalii yok mu 😂
Niye yemiyosun beğenmedin mi lafı bide çok soru sorulmasi
Misafirliğe 10 sene önce giderdim, aynı çocuk gibi...
hahah cok ıyı resım:))
bu kadar sıkıldıgım hıc olmamıs
Çocuklarının elde ettiği başarıları vurgulayıp, evlatlarını övmeleri. Halbuki, çocuklarının gerçekten ne güzel kardeşim olduğunu biliyorsunuz.
Çay doldurmak
Damk küçücük bardakta içenler oluyor tek yudumda bitiyor
Doldur kızım doldur
Önüme terlik uzatırlardı ben giymem diyince tuttururlardı
En son misafirliğe bayramda gitmişimdir onda da aynı sene sürekli aynı sohbetler yapmacık yapmacık. Hiç sevmiyorum
Çocukların odama girmesi ve teyzelerin şapur şupur öpüp oğluna veya torununa beni gelin olarak görmesi..
Misafirliğe gidiyrum ama orda da ev yemege felan yardim ediyorum. Sozde misafirim
tuvalete ve lavoba pisse çay dahi içmem bu kadar net.
Selamlaşma ve ısmarlaşma kısmını sevmiyorum.
Gitmem sevmemde. Karikatür :D :D
Yesene yedeen niye yemiyon 😒
Bir daha bekleriz lafi
İkram edilenleri yemekte ısrar edilmesi
yapmacık gülümsemeler :D
Sürekli soru sorulması falan
gitmem misafirleye hiç
Düğün ve misafirliğe gitmeyi sevmem
hıc yasıtım kımse olmaması
Üstüme baska misafir gelmesi..
benim kafadan birisi yoksa sıkılırım.
nereye gidiyorsunuz ya biraz daha oturun :D
abisi şunla biraz oynasana :D
hadi şundanda ye demelerinden nefret ediyorum
Nasıl geçti Ygs Lys konulu sorular
"Var mı manitan, vardır vardır..."
Habire yemek yedirme seysi
Siyaset yapılması nefret ederim 🙍🏼
Ay çok güzelmişsin demelerinden sıkıldım ayol. :/
Sacma sapan sey sormalari
Zorla yapılmaya çalışan muhabbet
dayatma yiyecek ve ıcecektır
"dersler nasıl"
Herşey
Sıkıcı muhabbetler
Misafirlikkkk
çok oturmaları
sevmiyorum...
bir daha bekleriz
bilmiyorm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar