
Bende unuturdum
Başka konularda değişik davranırdım
Benim yine tavrım aynı şekilde olurdu
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Kibirli değilim, çabuk unuturum ama hata büyükse eskisi kadar değeri olmaz benim için.
Güzeldi
Teşekkürler.
Rica ederim
Cevap
3Cevap
Aynı olurdu büyük ihtimalle
karıya giderdim :D
Altıma s-ıçarım
cc...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar