Bir pelerin giydiniz ve görünmez oldunuz nereye gitmek ne yapmak isterdiniz ama sizden yaratıcı ve komik yorumlar bekliyorum klasik yorumlar olmasın lütfen hadi bakalım :)


insanların % 99 u bunu sapıklık ve para için kullanacaktır. buna bende dahil. doğamızda var çünkü kadın erkek farketmez. ve extra olarak ben şu gizli dönen dolapları açığa çıkarmak için mgk toplantılarına gizli görüşmelere müdahil olur video veya ses kaydı çeker şu koyunları uyandırmaya çalışırdım...
Ben görünmez olsamda bizi gören duyan var..
Ondan nasıl kaçayım? Belki de gizli planlar yapan düşmanların arasına giderdim.. Oyunlarını bozmak için..
#Vesselam
teşekkürler
Metrobüs şoförünün kafasına her ani fren yaptığında iki şaplak atardım..!
Resmen her fren de çiftleşiyoruz..! Akıllı olsun lavuk biraz, bak sinirlendim durduk yere. :D
puhahahah :) buda çok iyiydi
erkekler hamamına :P
puhahah :)
neden neyi marak etin erkekler hamamında
Cevap
20Cevap
ben gideceğim yere gittiğimde o pelerinin ucu bir yere takılır görünür oluveririm eminim :) :)
HAHA AYNEN BENDE DE ZERRE ŞANS YOKTUR :)
Her Yerde Olmak Gibi Bir Duan Varsa, Gönüllere Gir; Çünkü Sevenler, Sevdiklerini Gönüllerinde Taşırlar. :( :(
saolasın
GüI bahçesinde geçen sırrı, gizIi şeyi bir güI biIir, Bir de hazin hazin ağIayan, feryat eden büIbüI biIir.
eyvallah
cadı :)
efendim :)
ooo isminide biliyo :) :)
İlk olarak Türkiye'den çıkar ülkeleri dolanırdım 2. Olarak kızlar yurduna şöyle bir uğrardım 😃
ülkeleri dolaşmak için neden görünmezliğe ihtiyaç duyuyorsun ki :) vizeden falan yırtmak için mi
yoldaki bütün kadınların ayaklarını öperdim tek tek :D tabi güzel olanları sadece :D
ciddi misin ilginç
ilginç birşey söyle demedn mi :D
evet teşekkür ederim :)
Rica ederim ayak fetişiyim bunu anlamak zor mu be D: :D
yok garibime giden ve "bana göre" ayak çok itici bir varlık çıplak ayak görüntüsünden tiksinirimde ben o yüzden garibime gitti olabilir tabi yoksa
öyle birsey olsa, su cocuklari katleden ulkeleri silerim haritadan..
Komik olan : Imam camide yalniz kilarken kicina parmak atardim :D
görünmez olsam ilk işim senin yanına gelmek olurdu çünkü seni merak ediyorum)))
Görünmez adamı bulup arkadaş olur ondan sonra onun yaptıklarını yapardım dünya güzeli ;)
İşyerimde ilgi duyduğum bir kadın var onun yatak odasına girmek isterdim o beni görmeden onun ne yaptığını çok merak ediyorum ;)
İşime yaramazdı sanırım istemezdim öyle bişey.
neden
Recebi sicarken merak ediyom
Birisinin yanına gider onun ağzına ederdim
pentagona sızardım niahaha
Kız yurdana dalardım :)
Vajinanın içinde inceleme yapardım 😉
yanına gelirdim :D neo korktun mu :D
Ben sapklk yapardm :D
O eller ne öyle
ne ki?
Bu ne saçma bir soru lan
saçma bulduysanız bir daha yorum yazmayınız
Senin yanına :)
Solememmmm
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?