Parliament içenler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Aklıma geldi sordum sadece. Parliament Aqua içiyorum ama harici sigaralardan tat almadığım için tamamen. Diğer Parliament içenlerin çoğunu salak olarak görüyorum hava basmaya çalışan insanlar gibi sanki. Bilemedim..
Parliament içenler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla