Yıllarca görüşemediğim yeğenimle yeni yeni görüşmeye başladım ve benden hoşlandığını hissediyorum. Anlamamazlıktan geldim, sessiz kaldım ama olmuyor. İncitmeden uzaklaştırmanın yolu var mıdır? Varsa nedir?
Ne yapmalıyım? :(
Ne yapmalıyım? :(
Yeğen = Siz onun ya halası ya da teyzesi olmalısınız... Bu kavram kuzenle karıştırılır da o açıdan...
Her ne olursa olsun siz hala veya teyze iseniz yani o sizin yeğeniniz ise bu durum sağlıklı değil.. Kendisine anlatın bunu... Bu kanıya vardığı yer neresiymiş onu da sorun... Konuşun sakince.. Düzelecektir...
Bu konuyu konuşmak o kadar zor ki. Nasıl konuşulur?
Biraz resmi ve ciddi olun anlayacaktır...Siz sakinseniz o da hırçınlaşmaz...
yigenim dedigine göre ya halasisindir ya da teyzesi. sana gayet yakin davranmasi dogaldir. sen bu sonucu nereden cikardin?
Dudağımdan öpmek istemesi yeterli mi acaba? :(
uzak kalmaya çalış böle bişi ortaya çıkarsa aile içinde rezil olabilirsiniz
Ben rezil olmam. Kendisi olur...
Yapmanız gereken basit , " kardeşim " kelimesini eksik etmeyin .
Yeğenim diyorum sürekli ama pek bir değişiklik yok gibi :(
Cevap
5Cevap
yeğen derken tam olarak akrabalık bağınız ve yakınlığınız nedir?
kendisi kaç yaşında?
nasıl bu kanıya vardınız?
Kendisi abimin oğlu.
Konuşma tarzından anlıyorum. Yakınlaşmak istiyor. Uzaklaşıyorum ben de...
sen onun halasısın yani.bence bu yakınlaşma durumlarını görmezden gel halasına yakın davranmak istiyor gibi düşün.benim dayım kaç yaşıma geldim hala beni kucaklar öper yanağımı ısırır minnoşum der gayet de yakınız ama aklıma bile gelmez bu yakınlık farklı bir çağrışım yapmaz.bence sen de aklına getirme ona yakın ve sıcak davran kız arkadaşlaryla ilgili dertleş kendi aşk hayatndan bahset.
Öyle yapıyorum. Anlamamazlığa vuruyorum hatta umarım ben yanılıyorumdur.
eminmiisniz belki hareketlerini yanlis yorumluyorsunuzdur. yegen nede olsa halasina asik olmasi cok sacma hem etik degil haram bir kere
Yanlış yorumlamıyorum. Öyle hissediyorum maalesef...
Umarım öyledir. Umarım yanılıyorumdur.
Ona birini ayarlamaya çalış.Ayarlamasan da sana şunu ayarlayayım gibi laflar et.Anlar o zaman.
Daha önce ettim zaten; ama bu gidişle gerçekten birini bulmam gerekecek ona :(
Yeğen kardeş çocuklarına denir.Seni bahsettiğin kuzen oluyor.Dilimizi düzgün kullanalım.
Abimin oğlundan bahsediyorum. Kuzen değil yeğen. Öz be öz yeğen.
ne oluyo bize be... aşkı memnu izleye izleye neeye benzedikkk ya
Bizim sulale de kansiz yoktu sen kime cektin boyle de.
Ağır olmaz mı? Ben anlamamazlıktan geliyorum da davranışlarını.
Yok direkt döveceğim o zaman. uzak durmak en iyisi sanırım.
yegenim derken kardesinin cocugumu
Aynen öyle.
bir kez daha yıllarca görüşmezsen problem olmaz.
Öyle mi dersin? :(
Uzaklaş bence. Alakanı kes.
soğuk davran yeterli
uzaklaşmaya çalışıyorum.
Abla gibi konuş.
Konuşmayı keserim.
E. A. A
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar