
Göz altlarım aynı bu şekilde sadece daha koyu mor duruyor yani 10 metreden bakan bir insan anlayacak vaziyette böyle siz görseniz ne düşünürdünüz merak ettim isterseniz keş falan diyin farketmez merak ettim :D

ben çok itici bulurdum ama önyargılı olmamak gerekiyo şimdi psikiyatri kliniğinde bir ay ilaç tedavisi görünce bağımlı gibi oldum
aynı dertte 3 bağımlılık geçirdim :(
sıkıntılı bir durum yani Allah yardımcın olsun hemen hemen 5 ay oldu yeni yeni geçiyo
saol seninde valla benim böyle kızlar hoşuma gidiyor gerçek acıyı çektim olgunum diye bağrıyor resmen takma kafana :D
tanın neydi kurtuldun mu
depresyon diye gittim ben kendime zarar falanda veriyodum ama tanıyı söylemiyolar zaten
o klasik ahahah bana bipolar olduğumu 17 yaşımdamı ne söylediler şu an hayatım gayet kaliteli bir şekilde yürütüyorum her insandan on kat daha mutluyum :D sadece hayatımda dikkat etmem gereken şeyler var aşk ilişkilerinden uzak durmak daraldığımda hemen kaçmak ya da beni rahatlatan şeyleri her saniye yapmam lazım bunlara dikkat ettiğim sürece her şey çok kaliteli bir hal alıyor açıkçası
doğru bak sen bir düzene oturtmuşsun hayatını ama benimki gittikçe ilerliyo engel olamıyorum ilaçta içmiyorum artık unutkanlık yapıyo
valla bende ilaç kullanmıyorum nörolojim sarsılmış durumda bir dönemde kimyasal uyuşturucu kullandım aklına gelemiycek kadar berbat ben bazen yemek yemeyi unutuyorum anlıycağın şu an doktora gitsem 10 ilaç alırım :D ya diyorlar ya ilaçlar vücuda verilen salgıları düzenliyor evet lazım kullanmak ama sen kafanda bitiricem demezsen ağır psikotolar bile boşa biraz seni rahatlatan işlere yönelmek sık sık nefes almaya çıkmak ve sevdiğin insanlarla vakit geçirmek en iyisi benim bütün yakın çevrem bilir ve buna göre davranır hatta en yakın arkadaşım ne zaman bir kızla tanışsam hep korumaya çalışır beni tehlikeli durumlar çünkü dediğin gibi sanada böyle bir düzen lazım düzensizliğin düzeni :D unutmuşum bir hobi bulursan kafanı çok meşgül tutar çok faydası olur haberin olsun :)
bende kurtulsaydım Allahın izniyle benim ailem bildiği halde hala üzerime geliyolar kaldıki arkadaşlarım dikkatli davrancak :) şaka gibi
benim annemde hasta hahah ayrıyız sabır göster o zaman ya da hayat arkadaşı bul derim o zaman senle ilgilenicek iyi oluyor oda
şu an bir sevdiğim var saolsn benmle sıkıntılı biri oldğum halde ilgileniyo
hayırlısını dilerim bende açıkçası davranışlarımı normal karşılayacak ve özülmeyecek insanı bekliyorum açıkçası :)
dua et sabırlı ol inşallah bir gün çıkar karşına
uykusuz ya da ağlamış derdim benimde gözlerim bunun gibi :)
teşekkürler ama ikiside yok ortada
Cevap
0Cevap
Biz daha şanslıyız kapatabiliyoruz😀 ben erkeklerde itici durduğunu düşünmüyorum
yok itici durmuyor tersine bana yakıştırıyor herkes kapatmam asla
Benim de oyle igrennccccc
ay em firii ya seviyorum :D kendimide severim :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar