Her yediğini içtiğini resim çekip paylaşanlar hakkında neler düşünürsünüz?

Hem bununla övünen insanlar var. ''bugun şunu yedim içtim dun bunu..
gösterişmidir nedir amaçları?
olan var, olmayan var, aç var, fakir var, canı çeken var.. durumu olmayan var var da var...
Niye düşünmezler? çok mu zor bunu anlamaları.
Güncellemeler
+1 yıl
Hadi övünmek için diyelım olaganüstü değişik Kral sofrası olsaydı bari abur cubur :)
Her yediğini içtiğini resim çekip paylaşanlar hakkında neler düşünürsünüz?
Cevapla