
Arti cok piskin degil mi?
Simdi whatsapptan yazmis napiyim butun donem gezdi merhaba bile dedigim biri degil yani vermesem ayip olur mu?

Al iste bana da yapiyolar bunu ben iyi niyetten bir kac kez verince essek bellediler neden hep suistimal edilir ki ben onlari sinav knkisi diye adlandiryorum zaten...
Aynen alistirmamak lazim
Ayıp olur düşüncesiyle ben de verdim boyle notları hep. Değer mi biliyorlar Allah aşkına. Bırak verme.
Vermedim zaten o kadar arkadasi var versinler
cok piskin buna not mot verilmez kaybettim notları pislik sana not felan yok de
ya da satıyom de
Satsamda buna satmam yazmadim getircekmisin yazmis tutustu yaa
merhaba bile demediğin biri ama telefonu var sende? iyiymiş :)
Dedi ismini falanda yazmis sendwn bisi rica edebilirmiyim demis te kestim orayo sonra notlarini benimle paylasirmisin demis
beleşçi tayfa, sinir bir durum
Aynen gezdi derse gelmedi
sayfası 10₺ de :)
:D asdfff kaferlerde tum gun ucuz gelr
artık ücret kısmını sen ayarlarsın :)
Taniyan az sinifta beni :D zeynep demistir eski sinif arkadasim :D bilir beni menfaaatle yakalasana :D bisiyimi vermem
Cevap
8Cevap
Ver işte ölür müsün yardım etsen bencil olmayın bu kadar
Muhabbet ettigim biri degil ;) arti arkadaslari var
:)) ciddimisin sen yaa kiz butun gun o cafe bu yer gezip derse girmiyor ben 3 saat yol cekiyorum gunde arti isi dusunce gene isticek aliscak
Veremem ben kimseye vermiyorum de ya cidden sinir bozucu
Gelmiyor okula ben 3 saat yol cekiyorum
Ayy gıcık ya 😡 Sakın verme haddini bildir yüzsüze dostum.
Vermedimzaten baskasindan iste dedim
Ooh iyi olmuş kimse vermese de ortada kalsa bu tipler ya..
Aynen yaa saf yerine koymaya calisiyor muhabbet ettigimiz yok isi dusunces yaziyor
İyi yapmışsın ama cidden içimin yağları eridi her fakültede var bu tipler en güzeli baştan hiç prim vermemek 😊
Aynen :D yazik gunah
Ver gitsin bosver bisey kaybetmezsin. Karakterine arti puan eklenir
Ayip olmaz verme bencede
Aynen arkadas grubu var derse gelmiyolar toplsan 20 kisiyle samimidir :D ama :))
Salla isterse butun okulla samimi olsun , verme la oturup dersi dinleseymis enayi misin sen 😃
Aynen hoca slayt anlatiyor zor not tutuyoruz
kesin 1. sincsin demi
Yoo daha bu isteyen 1. Ciymis bilmiyorum :D
yok 1. sınıdsın demi dicektimde diyemedim :D
Hee 1im
numaran olduğuna göre biliyodur bence asdf
Whatsapp grubu var canim ordan almistir
takıntı etme ver işte
3 saat yol cekiyorum ben :)) o cafe cafe geziyor sence ben mi anormalim
:D sagol kankaa
Enayi yerine konulamam da :D o kadar arkadasi var hic muhattap olmadik :D
Vermeyeceksin bu kadar basit
İste yazinca demek ayip oluyor
ayıp olmaz
Keşke yok deseydin
Kanka yalan cunku tutuyorum goren vardir
Muhattap oldugu biri degil burnu havada bir tip normalde :D not icin egiliyor butun gun geziyor arti arkadas grubu var onlar versin
Aynen insan mesajin basina adini niye yazar sence :D cunku ilk defa muhattap oluyoruz
Vermeeeeeeeeee
Aynen
Aynen getircekmisin yazmis simdi
Tamam sagol
Veremem de işte
verme.
Olmaz
Aynen sinir oldum
Ona bunu at :))
https://i.hizliresim.com/m6JA6Y.jpg
Vayy mantikli :D sevdim senii
:D :D
Salak kiz :D aasdf yanlis kisiye yazdi
Gönder harbiden vereceği cevabı merak ettim 😂😂
Hepsini almıcaktım elbette eksik olan kısımları alıcaktım neyse cevabın yetti ok dedi :D
Ahahah 😈😈😈😂😂😂😂😂
Bide atarlaniyor :D tam kasar yaa
Muhattap olme
Yazmadim zaten cokta umrum bu benim sorunum degil :D
Aferin :D
:D dua et banaa sag salim yurda variyim :D
Hahahaha dualarım seninle gizli :)))
Etsene bee :D
İçimden okuyup üfledim 😁😁
Bir gizli dunyaya kolay gelmiyor asdfg :D sagol geldim yurda
Gizli sevdim seni :D :D
Asdfg acik sevme ayip olur :))
Ayıp yolu kayıp gizlii du bende gizleniyim gizli gizli sevişelim ahahhaah😂😂
Tovbe tovbee :D
:)) . Her not isteyene onu at artık :D
Tamam :D atarim :D
Zaten daha isteyen olmaz :D bir tahmin ettigim biri var o demistir
söylemiştir onu attığını bence bir daha kimse not filan istemez senden az dur caps yapıyım gruba at 😂😂
:D yaa soz soyle whatsappa yaziyim su menfaatciler isi dusunce yazanlara
işi düşünce kapımı çalanlar o kapıyı söker mabadınıza takarım ağır oldu biraz ama olsun 😂😂
Ahahah cok agir oldu bee :D
Bizde böyle ya tam ya hiç 😂😂
Bazı insanlara görüşürüz demek yerine, işin düşünce yine bekleriz demek lazım... Bu
Çok narin :)) bana lazım değildi ki sen bulmussun işte ne güzel :D :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar