Sizce, içten gülmek midir zor olan yoksa her daim yapmacık bir gülümsemeyle rol yapmak mı?

Sizce hangisidir zor olan? İçten gülebilmek mi, yapmacık bir gülümsemeyle içten gülüyomuş gibi rol yapmak mı?
Sizce, içten gülmek midir zor olan yoksa her daim yapmacık bir gülümsemeyle rol yapmak mı?
Cevapla