Güncellemeler
+1 yıl
...
Bence kemikleri sizliyor sehitlerimizin. Bize bakip utaniyorlar sadece. Evet o zaman şanlı bir zafer vardi. Simdi dusmanin kim o bile belli degil ve sonuc nasil olursa olsun halk zaten coktan kaybetti.
Bencede
Aynen. küçükken o olayi öğrenince çok sasirmistim. helal olsun
Cevap
3Cevap
Dünya komple değişti, insanlık başkalaştı. 😐
Öyle
düşmanın kahpe ve şerefsiz çünkü..
Düşman düşmandır.
Öyle değil... Biraz düşn anlarsn
Merak etme anladım anlayacağımı benim dediğim tam bu konuya parmak basıyor.
Simdi kim dost kim dusman belli degil. onu demek istiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar