Bana her şey çok sıkıcı geliyor, ne yapsam?

evett arkadaşlar daha 18 yaşındayım fakat herşey çok sıkıcı geliyo bana çok sıradan farklı bir kişiliğim olduğu hep söylenir zaten ama normal olan benim anormel olan onlar hep aynı şeyleri yaşamaya adapte olmuşlar ben unu istemiyorum Şu an 2 erkekle beraberim ama diğerini sevmyorum sırf sıkıldığımda onlada takılıyım diye ikisiylede seviyorum yaptığım yanlış ama ben sıradan bişeyler yaşamak istemiyorum hareket istiyorum sevişmek farklı şeyler öğrenmek ama insanlarla anlaşamıyorum çıktıklarımlada öyle ne yapsam blmiyorum beni anlaya bilen arkadaşlardan yorum bekliyorum.
Bana her şey çok sıkıcı geliyor, ne yapsam?
Cevapla