Yok beşiktaşım için ölürüm.. yok fenerbahçe için her şeyi yaparım..
Kulübün sahiplerinin ve para kazanan futbolcuların çokta umrundaydın :)
Kulübün sahiplerinin ve para kazanan futbolcuların çokta umrundaydın :)
futbolu sevmemenin ve hiç bir takımı tutmamanın hafifliğini yaşıyorum.
gol attık şampiyon olduk bizim başkan onu dedi öbürü bunu dedi hakemler bizi sevmiyor. sanki yeterince sıkıntımız yokmuş gibi.
Kadınlara holiganlar itici geliyorsa. Ben de holigan olmalıyım. Zaten tipten ötürü itici geliyorum 2 kat itici gelmekte fayda var. https://i.hizliresim.com/Rk3p1Y.jpg
Yoo bence itici degil, Besiktasli Erkekler Can'dir :D
Cevap
17Cevap
şu kızları anlamıyorum maç izlemeye bile laf söyleniyor genelde
erkeklerin başka izleyecek keyfi yok ne varki
Fanatik FenerBahçeliyim fakat insan olgunlaştıkca saçma geliyor bana ne faydası var ki takımın maçlari bile izlemiyorum artık.
Amele işi. Futbol = para olmuş. O işler eskide kaldı.
Valla tam benim kafadansın kesinlikle haklısın mallık..
Sorsan izlediğim maç sayısı bir elin beş parmağını geçmez :D
hehehehe holiganlar manyak :D tamam beşiktaşlıyım ama çokta takmam yani maçlara felan giderimde sorun yok :)
Bencede. Mesela ben fenerliyim ama fanatik degilim kaybetse de farketmez kazansa sevinirim. Ama cokta tin
İnsanların şu dünyadaki zevklerine saygı göstermeyi öğrenin artık.
Aynen öyle abartmaya gerek yok 😊
Bencede oldukca itici
Tamamen canım beyin yoksunu amip ler
Brsiktasliyim umrumda dahi olmaz
Galatasarayin çocuklari bir başka sever.
Evet ya sanki kulüp evlerine ekmek alıyor
Haha katılıyorum
Sana itici gelmeme sevindim
Takım tutmuyom.
O zaman sende müzik dinleme
Aynen :D ahhas
alayı aptal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar