Bir kız evli, nişanlı, sözlü kısacası bir ilişkisi olmadığı halde altın ya da tektaş yüzük takar mı?
Takanlar neden takar?
Takanlar neden takar?
Arkadaşım bana kızlar evli erkeklerden daha çok hoşlanıyor dedi inanmadım iddaaya girdik 1 hafta yüzük taktım alyans tipi 4 kız kesmişti yemin ederim. Bundan söyle bir cevap çıkarabilirsiniz yüzük yakanların bir kısmı sevdiği için, bir kısmı evli ya da nişanlı bir olduğu için, bir kısmı da da söylediğim taktiği uygulamak için...
İki ihtimal var.
1- Kimse bana bulaşmasın.
2- Yüzük takmayi seviyor.
Bekarken çok takardım nedense. Özellikle sevgilim var başım bağlı kafasıyla mı bilmiyorum. Evlendikten sonra hiç takmamaya başladım bu da ayrı bir tuhaflık :D
Seviyordur yüzük takmayı
Ya da kimseyle olmak istemediğinden nişanlı havası veriyordur
Cevap
7Cevap
belkide kimse ona ilişmesin diye takanlar oluyor o yüzügü:)
ya da sevgilisi olanlarda takıyorlar hocam
belki takabilirler bunun sebepleride yüzüğü çok begenmiş olmaları ya da dıştan gelecek adımları durdurmak için olabilir
Belki de tektaşımı kendim aldım tek başıma kendim taktim havasındadır
Evli görünmek için takarlar ya da aksesuar olsun diye takanlarda var
Hayir kendi alip takar tektas sevilen bir yuzuk çeşidi alyans evliler takmali tabiki
Degildir
Yakistiriyodur kendine giydigi elbiseyi o aksesuarla tamamlar
Evli degildir disardan oyle gorunmek istedigi icin takar cnku rahatsiz edilmesini istemez
Evlenmeye meraklıdir ya da özenti
Takanlar var kendim aldım hesabı :)
Zevk için tek taş takabilir
Çok seviyoruz ondan
korunmak için
Özentidir
Gösteriş için.
Bilmiyorum
Evli olmayan takmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar