Neden bazı arkadaşlar kelimelerinin ilk harfini büyük yazıyor?

Ben , okunması ve anlaşılması için iki kat efor isteyen , bir de uzun tutulan sorularda olunca okumamayı tercih ettiren şu , Bazı Kelimelerin ilk Harfinin Büyük Yazılması eğilimini denedim ve yazarken de inanılmaz zorlandım.

Yıllarca kullanılan Türkçe yapısına aykırı olsa da bazı üyeler neden bu şekilde karışık kuruşuk yazmayı tercih ediyor ? Anlam'a birşey katmadığına , ayrıca anlamayı da zorlaştırdığına göre neden yapılıyor bu ?
Neden bazı arkadaşlar kelimelerinin ilk harfini büyük yazıyor?
Cevapla