Çevre, toplum veya ihtiyacı olan insanlar için...
Gönüllü olarak bir projede yer aldınız mı?
Gönüllü olarak bir projede yer aldınız mı?
Evet gorev aldim. hayir kesmeslrrine. tezgahtar oldum. sona evde borek yaptim ayriyeten baskalarina rica ettm onlarada biseyler yaptrdm ve onlarin hepsini pazarda satip parasini yetkili kisilere verdm onlarda okul ve hastane ve yurt bunlardn birinm yapimnda kullandilar
Evet gönüllü olarak Tegv'de öğrencilere ders verdim. Ve kardeş okul kampanyası düzenleyip okulun ihtiyaçlarını karşıladık
Teşekkürler :))
Bireysel olarak yer alıp almamayı konu etmemek lazım.
Yer alınmasının önemi, nasıl destek olunabileceği ve neden destek olmanın gerektiği üzerine konuşmak gerek.
Kişi olarak sana demiyorum ama aldım şunu yaptım bunu yaptım gibi tavırlar şoven tavırlardır.
Hayır kısmet olmadı knk.
Cevap
37Cevap
Ben sadece organlarımı bagisladim bu da sayılıyordu mu?
Alicam yakinda 1 ay sonra basliyor. Mültecilerle ilgili veya almanyada sorun yasayan ailelerle ilgili. Yakinda arapca kursuna da gidicem. Daha iyi yardimci olabilmek ici ve kendim icin de tabiki 😊
Türkçeye hâkimsen, Arapçayi kolay kaparsin. Bolca ortak kelimeler var, iki dilde
Bir iki derneğe katıldım ama laf gevezeliği yapıyor diye bir daha uğramadım. Bazı dernekler statüs diye kuruluyor.
kendime karşı sorumluluklarımı yerine getiremiyorum daha. Ama hayatım düzene oturduğunda bu tür projeler de gönüllü olarak destekte bulunmak isterim
Evet. Kendi projem kabul edilseydi daha cok yer alirdim, cunki normalde pek karsilasmiyoruz bu durumlarla. Ama elimdne geldigince yapmaya calisiyorum.
Unibjk adına bir çok böyle sorumlulukta projede bulundum çarşı adına da tabi
Çok mutlu oluyordum böyle projelerde benim de bir katkım olunca
ben çokça bulundum. kendi imkanlarımla doğuda ki köyleri dolaşıp çocuklara resim dersi verip onların güzel sanatlar diye bir lisenin olduğunu ve buraya girebilecekleri konusunda bilgilendiriryordum..
bir web sitesi var bazı şeyleri değiştirmek için kampanyalar düzenlenip imza toplanıyor onlara düzenli katılıyorum onun haricinde bolca ağaç dikerim yolda gördüğüm hayvanları asla ama asla aç bırakmam
şu an bir sosyal sorumluluk projesi uyguluyoruz üniversite olarak
Çok yaptım ya dakka başi bildirim geliyor degerlendirdik diye
şu an bulunduğum yerdeki belediyenin projesinde gönüllüyüm :)
Gönüllü bir projedeyim topluma hizmet, okulda verilen ders kapsamında. Böyle bir dersim olduğu için çok şanslıyım.
Ben 1sene temada agac dıktım kampanyalara projelere ımza topladım
Kızılay da bir ark sayesinde bir kaç kez yer almıştım
fazlaca yer aldım.
halen mevcut görevim var bazen kendime ayıracak zamanım olmuyor. şu sıralar hep koşturamıyorum
Evet. Köylere kitap götürme ve bir fidan dik projesinde yer aldım.
Gönüllü olarak görevli olduğum bir yardımlaşma vakfı var evet.
Düzenli olarak haftada iki gün huzurevine gidip gönüllü olarak elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum bence huzur onların dualarında
Bir çok kez yer aldım ve hatta projeler yazdım, işim bu :)
Varsa almak isterim :) Kuralim bir proje! Ks- projesii
Lösevde gönüllü olarak işimden arda kalan zamanlarda yer alıyorum.
kendime yararım yokken başkasına nasıl faydalı olabilirim bilmiyorum.
Lösev'de bulunmak isterim özellikle çocuklar için. Gülen gözler lazım bize en çokta küçük bedenlerde
Bir çoğunda yer aldım ve yer almayada devam ediyorum.
Ben sadece yardim ederim kurum ve kuruluslara katilmam
İlkokul 1. Sınıftaki çocuklara ingilizce dersi veriyoruz arkadaşlarımla.
hayvanlar için yapıyorum insanlar için bir şey yapmam
Evet. Sınıfça tamamen kendi çabalarımızdan oluşan bir dergi çıkartıp satış yapmıştık. Gelirlerini hayvan barınağına bağışladık.
Aldim down sendromlulara basketbol oynattim bir nevi antrenörlük yaptım 😉
Hayir ama bonzai ile savaşan bir projede bulunmak isterdim ya da uyuşturucu
Sosyal sorumluluk mu bilmiyorum ama ihtiyacı olanlara kıyafet bagışlıyorum yeni tabi eskıtıp degil
Almadım niyeyse öyle şeylerin içinde sinsi yaratıklar olduğunu düşünürüm hep
İsterim ilerde fırsat olur umarım :)
evet
sosyal sorumluluk projeleri de günümüz modalarından.
Evet #KardelenJuli projesiyle işte KSdeyim asd
Evet aldim bir cok kez.
Berin, örnek ol böyle yeni nesle 😉😂😃
Almadım ama çok isterdim
kızılayda gönüllü çalıştım 2 ay kiliste
Medyadan gördüklerimiz ile gerçek, ne kadar uyumlu?
@EvcilBeygir fazlası var
Bir çok gorevde yer almışlığım vardır
çok isterdim ama yer almadım malesf
Evet bir çok kere yer aldım :)
Evet hala birinin içerisindeyim hatta
Dikili bir ağacımız yok hepsini içmişiz :D
Daha kısmet olmadı ama çok isterim.
Çılgın atıyorum projelerde. Ciddiyim.
Kimsesiz çocuklar için örgü kampanyasında
Fidan dikmeye gitmiştik okulca
Henüz almadım, ama almak isterim.
almadım ama varsa öyle bişey yapmayı çok isterim
huzurevini ayda bir ziyaret ederim
Hastanede ağaç diktim sayılırsa.
Evet hala da yer bulunmaktayım.
Hayvanlar konusunda, insanları takmıyorum
Evet aldım, almaya devam ediyorum
Sen aldin mi
Evet, devam da edeceğim.
Kızılay'da yer almıştım.
ben olmasam dünya çok daha kötü biyer olurdu :O
Bir değil birçok projede yer aldım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar