Arkadaşlar Kendi dükkanimda HIRSIZ muamelesi Görüyorum Bakar mısınız ?

Arkadaşlar annemle birlikte dükkan işletiyoruz. Dükkan benim adıma vergisi cartı curtu. Ama hesap işleri para alış verişini annem yönetiyor. Dün pazardı eve erken yolladım. Bende 7 gibi kapattim eve gittim. Ben kasada sana 50 lira bırakmıştım hiç mi is olmadı. Beni mi kandıyorsun diyor. 15 liralik is yaptim sonra onlada yemek yedim. Az önce tartıştık yine. Bana güvenmiyorsan dükkanı birakma bana dedim. Bana açık açık güvenmiyorum dedi. Ne yapicam ben? Kendi dükkanımda hirsiz oldum mk. 15. lira için. Kavga ettik. Siz olsanız ne yaparsınız yardim edin lütfen ?
Arkadaşlar Kendi dükkanimda HIRSIZ muamelesi Görüyorum Bakar mısınız ?
Cevapla