Işten ayrıldım sigortam hala yatıyor

işten ayrılalı 2 ay oldu ama işveren sigorta çıkışımı girmemiş hala sigortam yatıor acaba farkındamı deıl yoksa bilerekmı yatırıor ?
Işten ayrıldım sigortam hala yatıyor
Cevapla