Sevipte ayri kalmak, zamaninda herseyi, simdi hic biseyi..

Severek ayrilmak ne zormus, ne sesini duyuosun nede goruosun, butun 1 seneyi beraber geciriosun fakat son 2 ayi onsuz yasiosun, hala seviosun deliler gibi ama ona ulasamiorsun.. Tartisiyoruz gelecegimiz parlak degil diyerek terk etti beni sevdigim, beni hala sevdigini fakat gelecegimzde mutlu olmayacagimizi dusunuoo.. bir umut isigi, umudu yok herseyin duzelecegine, insanlar gercekten hatalarini kaybedince anliomus, simdi anladim..
Sevipte ayri kalmak, zamaninda herseyi, simdi hic biseyi..
Cevapla