Neden üzerimde sinir var? Neden her şey beni sinir ediyor? Neden insanlar sürekli benle uğraşıyor?

Son zamandır çok sinirliyim eskiden böyle değildim. Hayatıma giren tüm sevgililerim egolu idi. Sürekli şunu şöyle yap bunu böyle yap diyorlardı. Beni hiç anlayamadılar. Hep kendilerinin dediği olsun istediler. Ve sürekli laf sokma çabasına girdiler. Egolarını tatmin etmeye çalıştılar. Psikolojimi bozdular 1 yılım gitti ygs için.Önerileriniz nedir? Artık tek istediğim şey huzur.
Neden üzerimde sinir var? Neden her şey beni sinir ediyor? Neden insanlar sürekli benle uğraşıyor?
Cevapla