Komşudan şiddet sesleri geliyor ne yapmalıyım?

Apartmanda sürekli (özellikle akşamları) bir erkek çocuğunun çığlık, ağlama ve bağırma sesleri geliyor. Biraz önce yine dayanamayarak binada tüm katları dolaştım fakat bir türlü sesin nereden geldiğini anlayamıyorum. Evdeyken sanki hemen bir üst kattan gibi gelirken yukarı katlara çıkıyorum aşşağıdan, aşşağıya iniyorum yukarıdan geliyor sanki. Apartman yönetimini arayıp bizden başka şikayet eden birileri daha oldumu siz birşeyler yapabilir misiniz diye sorduk adam geçiştirdi tabi. bizden başka da kimseden şikayet falan gitmemiş. Yarın gündüz biraz daha araştırıp bulmaya çalışıcam fakat artık kapıları tek tek çalıp ''pardon çocuğunuzu siz mi işkence ederek dövüyorsunuz'' mu diyeceğim herkese bilmiyorum... Bir bulsam direk polise şikayet edeceğim zaten... Ne yapabilirim bir fikri olan ya da buna benzer bir olay yaşamış var mı acaba?
Komşudan şiddet sesleri geliyor ne yapmalıyım?
Cevapla