Her insanın kendine has bir kokusu olsada beslenme büyük ölçüde etkilidir. Genel olarak pastırma, soğan vb sebebıyle kotu koku etkısı olarak bılınsede, şeker oranı yüksek olan meyveler, tatlı ve kokulu yiyecek ve sebzeler, ter ve diğer vucut sıvılarının kokusunu ıyı yonde etkiler
Sohbetlerimizi özlüyorum, bitmek bilmeyen tartışmalarımızı, onu teselli edişimi, yanımda olmasının verdiği hissi, en iyi arakadaş denilen kavramı özlüyorum..
Kavga edişimizi, bağırışmalarımızı, elinden öpüşümü, saçlarını kesişimi, kendine has kokusunu özlüyorum..
Bir insan var. Sokakta cok kaldığında saçları ıslanmış kedi gibi kokuyor. Elleri her zaman yumuşak , ferahlatici bir tatlı gibi kokuyor. Hep öperim. Boynu hayatımda aldigim en güzel koku sanirim. Huzur hissettiriyor. Annem kek gibi kokuyor. Sıcak ve samimi. Sevgilimin saçları aile gibi kokuyor. Ensesi çocuk gibi, boynu çoğunlukla parfüm ama kullanmadığı zamanlarla salatalık gibi ferah ama tarçın gibi de çarpıcı. kokuları tarif etmek zor.
Her insanın aslında kendine has kokusu vardır ben ondaki erkeksi kokuyu özlüyorum ama o koku nasıl bisey desen bende anlamıyorum 😂 tıraş losyonu gibi ama oda değil çözemedim 😂
Abi bazen bir insan ter kokar. Bazen bir insan pislik kokar. İnsan genel olarak kokar. Ama o ter kokusunu bile sevdiysen onu bile özlüyorsan harbi aşıksındır. Felsefe yaptırmayın bana.
En İyi Cevaplar