Bir kızın bir erkeğe çişim var/vardı demesi normal mi?

Çok yakın iki arkadaşlar diye düşünün. Şaşırdım bir an da acaba samimiyetten midir yoksa dedikten sonra utanmış mıdır bunun denmesi normal mi?
Bir kızın bir erkeğe çişim var/vardı demesi normal mi?
Cevapla