Barışta askerlik yapmaya elverişli değildir, Seferberlikte Görev yapar raporu verdiler?

Askeriyeden muaf raporu aldım "barışta askerlik yapmaya elverişli değildir, seferberlikte görev yapar" yazıyor şişman elemanlara "barışta ve seferberlikte" askerlik yapmaya elverişli değildir yazıyor saçma değil mi ya savaş zamanı ben insülini nerden bulcam bide seferberlik ne zaman olur?
Barışta askerlik yapmaya elverişli değildir, Seferberlikte Görev yapar raporu verdiler?
Cevapla