Arabaşı Çorbası çok merak ettim bu çorbayı :) karadenizli olduğum için bilmiyorummm , nasıl tadı güzel mi tarif eder misiniz



Bizim komşular çok yapar bunu Nigde / eregli kendileri çorbasını çokmu çok acı yaparlar böyle zehir gibi tavuklu yaparlar ben şahsen çok begendim tabi herkesin damak tadı farklıdır
Iyyy yozgat yemeği (çorbası işte mk) bu eski sevgilim geldi aklıma, nasıl da iğrenç bir şey yeme sakın.
gerçekten kötü mü bilmediğim seyi yemem saten teşekkür ederim
duydum, yemedim. hamuru o şekilde çiğnemeden yutma düşüncesi bana cazip gelmiyor.
çğnemeden yutmakmı çok zararlı gerçekten ilğinçmiş
çiğnersen miden bulanır diyorlar. çiğnemezsem de bulanır :D
o zman merak edilecek kadar güzel bişey değil o zaman teşekkür ederim
Cevap
7Cevap
konyada üniversite okurken yemiştim. Konyalılar bayılır bu çorbaya ve de haklılar yani güzel bir tadı var
Çorbası 10 numara ama o hamurun bir numarası yok yutuyosun gidiyo ;)
tadı nasıl tarif etsem ya
bol ekşili ve acılı nefis bişey tam kış çorbası (tavuk çorbası kısaca)
İçmeden bilemeyiz
#Türkerkeğii
Bizim köyün meşhur çorbası
Ne corbasi bu
arabaşı çorbası' ymış bende tam bilmiyorum nedir nasıldır
:D herşey olabilir
tarhanaya çok benziyo
İsmide kötü tatmam ben
çok güzel bir çorba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar