
Eğer iyilik yaptıysanız, size ne gibi kötülük yapmıştı?

Bir arkadaşım kalabalık bulunduğumuz bir ortamdan en yakın dostumun telefonunu çalıp ( ortak arkadaşımız ) benim üstüme yıkmaya çalıştı. Salak bilmiyorki benim öyle bişey yapmıycagımı ve arkadasımın böyle bişeye asla inanmıyacağını. Tabi iki gün sonra yaptığımız küçük bir planla telefonu geri getirmesini sağladık. satamayıp cebimde kalmış diyerek getirdi. Bizde b u arkadaşımıza iyilik olarak yaptığımız plan doğrultusunda telefonu 2 katı fiyatına satıp sonra biraz da parkta birkaç tokat attıktan sonra yol verdik. Bundan iyisi şamda kayısı hatta çölde su..
Kötülük yapan birine iyilik yapmak enayilikten başka bişi diil kimse kusura bakmasın birisi sana kötülük yapıyosa sn iki katını yapacaksın ki bir daha sana bulaşmasın
Babamın bir lafı vardir. " sana kötülük yapana iyilik ile karşılık ver ki Birgün aklı başına gelince o vicdan azabı ona en büyük intikam olur. " bu yüzden hep iyilikle karşılık verdim heer kötülüğe. Ve babam her zaman ki gibi haklı çıktı bu konuda da. :)
Bana kötülük yapan birine iyilik yaparsam bu benim ne kadar ahmak biri olduğumu gösterir. İyilik yapmanın sonucunda genelde iyilik yapan kişi kötülük görüyor ve cezalandırılıyor. Maalesef işler hiçte öyle yürümüyor
Cevap
15Cevap
Ben bana taş atanlara ekmek attım. Ben bana taş atanlara güller attım :). Hemde kaç kere.
Evet yaptim ama bunu anlatmicam derinkuyuya aglama duvarina dönmesin iyice 😄
Affettim. Bence en büyük iyilik kötülük yapanı affetmektir.
Yapmadım. O kadar erdemli olduğum gün oldum diyip kişisel gelişimi noktalıycam.
Kin var bende ya yapamam. Ama iyilik yaptığım insanların kötülüğünü cok gördüm.
Hak edene hakkını fark ederse farkını öderiz sıkıntı yok bizde
Evet ne kadar kinci biri olsamda bir o kadar da merhametliyim bole sorunlarda kendimle savasiyorum hep
Evet çok hemde ben bana kötülük yapana kötü davranamam öyle biri değilim
yapmadım genelde yaptıklarına bende karşılık verdim
Yaptım iyilik ettim kötülük buldum bizim Türk milleti böyle malesef iyilik eden kötülük bulur
Iyiliğe iyilik her kişi, kötülüğe iyilik er kişi karıymış. :/
Benim kanunlarım kısasa kısastır.
Çok isterdim o kadar yüce bir ruhum olmasını.
Hemde defalarca yaptım
yaptım. helallık verdım
Evet, yaptim, sonucta herkes kendinden sorumlu.
evet yaptım kötülüğü ona kalsın boşver
Hz. Ömer r. a ne güzel söylemiş..
Yaptım evet kinci değilim
eskıden yapardım.
Mutlaka olmuştur ama onunda derecesi var.
Bundan sonra kimseye birsey yapmam
Hayır kötülük yapana kötülük yapıyorum
Keriz degilim iyilik yapayım
Çok zor ya geçerken. Yapanlara ne mutlu
Her zaman yaptığım şey
İntikam almak utandırmak için iyilik yaparım
yapmışlığım vardır anladımı meçhul
Çok yaptım
Yaptım, son olacak.
yapmam hakedene iyilik var
yaparım herkes kendinden sorumlu
Yaptim.
Evet
defalarca.
evet yaptım.
Yaptım He, de cok
Evet, yaptım.
yaptım.
Çok...
Yapmadım yapmam
İyilik yaptım
Elimden geldigince
Yapmisimdir
Artık yapmıyorum
evet
yooo yapmadım
Yaptım.
Yaptım maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar