Kardeşim orada yıllarca ruslar asimile etti orayı kullandıkları alfabe bile rus alfabesi devlete her koşulda bağlılar. Bugün rusyaya gider yapsalar yanlarında kim duracak? Türkiyemi. Hiç kimse olmayacak ve onlarda zaten devletlerini kurmuslar rahat rahat yasıyolar gücleri fazla yok o yüzden bir taraflarına rahat batmıyor. Güzel güzel yaşıyolar işte :D
En İyi Cevaplar