Rusya'daki Özerk Türk devletleri neden bir ayaklanma çıkarmıyorlar ki?

Türkiye'deki k*rtler'in %95'i devleti bölmek isterken, ayaklanma çıkarırken neden federasyon diye nitelendirilen rusya'daki Türkler ayaklanmıyorlar?
Rusya'daki Özerk Türk devletleri neden bir ayaklanma çıkarmıyorlar ki?


Rusya'daki Özerk Türk devletleri neden bir ayaklanma çıkarmıyorlar ki?
Cevapla