Çünkü, seçimler yaparız numaralar esir almıştır bizi... Aklımız vardır ailemiz...
Sizce neden?
Sizce neden?
İnsanlar gayette rüzgarda savrulan yapraklar gibidir. Bir o yana bir buyana savrulur dururuz. Kimi zaman rüzgar önden kimi zaman ardımızdan eser. Nerdeng eleceğini bilemediğimiz içindir savrulmamız. Nerden ne geleceğini bilmediğimiz içindir gözyaşlarımız.
İnsan aslında yaprakdır, ya bir yerlere çarpa çarpa ilerleriz hayatta bezen duvara bazen diğer yapraklara. Çarpa Çarpa kırılır, parçalanırız ama devam ederiz. Etmek zorundayız.
tşklerr
Gidecegimiz yere varabilmek için. Ruzgarin savurdugu yone gidersek biyere varamayiz. Aklimizla irademizle, tercihlerimizle adim adim hedeflerimize dogru yol aliriz
tşklerr
Rclr
Yaptığımızı düşündüğümüz seçimler rüzgarın kendisi olabilir..
tşklerr
Cevap
17Cevap
İnsan, rüzgarda savrulan bir yaprak gibidir, en sevdiğim tatlı, kazandibidir.
eyvallah. d
Çünkü biz hayatta savrulan hayal kırıklıkları olmayı tercih etmişiz.
dimi
Yani bence
Bir şeyleri başarmamız için. Güvende olmak ve güven vermek için
tşklerr
Felsefe yaparsak oyleyiz.
Tabi hak yolda olanlar mustesna.
teşekkürler
Bir yaprak değildik ama biz de çok savrulduk be kardeşim sdfsdf :D
gel sarıl kardeşim :D
ağaca mı :D
heaa :D
anam yeter bana :D
ellerinden öperim :D
ben de senin annenin :D
annen annem olsun :D
Kardeşim dedik zaten olsun bakalım :D
maksatt yemek yapcak 2 anne olsun :D :D
Yemek yemeyi seviyoruz demeek :D kaç kilosun :D
yerim ama hiç kilo almam 71 felanım cimcime sen :D
49 :D bende ayı gibi yerim :D
kiloya bak rüzgarda uçma :D
boy 1.63 :D
ooo aranan kızz :D
güçlü durmasını bilen her insan, yolunda savrulmaz çelik gibidir.
teşekürler
çünkü insanın kütlesi daha ağırdır bilimsel açıklaması bu
doğrudurr
her canlini zihninin ve kuyruk sokumunun ordaki yerlerde gizli numaralar vardir ve bunumaralae guzelligimizi cirkinligimizi yapimiziaklimizi ve irademizi temsil etmektedir ve biz insaniz. duygularimiz var aklimiz var karar verme yetimiz var.
Savrulmasınlar zaten, kökleri sağlam olsun. En fazla ok yayı gibi esnesinler kopmadan.
Savrulmayız çünkü, önümüzü görürüz, nereye gideceğimizi kendimiz seçeriz.
çünkü;
Biz sizin kaderinizi çabalarınıza bağlı kıldık.
çünkü;
Kula bela gelmez hak yazmadıkça
Hak da bela yazmaz kul azmadıkça.
Bence onemli kndmden buyuk birinin agzni aramistim bana dediki attan inip essege binmem :)
Her insanı savunan bir rüzgar vardır. Kuru bir yapraksan parçalarır gidersin...
Fotosentez yaparak yetismedigimizi goz onune alirsak lutfen.
Ya yaprak ağaça aşıksa :)
olabilirr
savrulan bir parçam var ancak o bir organ :D
diyorsun
Seçim olsa da olmasa da savruluyoruz... çünkü uçmak için kanat çıkartamayacak kadar tembeliz...
Bazen o yaprak gibi hissettigim oluyor
dimi
Benim anladığım dilden konuşmadığın sürece anlaşamayız.
çok enteresan bir soru
dimi ama
Savrulur , öyle de savrulur ki.
Aslında birazda savruluyoruz bu durumda :/
dimi. d
Yaprak değil de insan olduğu için olabilir mi? :D
AAblambenim yaa
:S:D
İlim Maluma Tabidir. o yüzden
çünkü insan yaprak değildir
Ben otobana düşmüş poşet gibiyim.😉
cevabı sorunun içinde
Et ağır basıyor.
O yapraktandır
TAKILMA BUNLARAA FAZLAAA
büyük harfle yazma
YAZSAM NE OLACAK Kİ
Durmasını bilirsen savrulmazsın
soru değişuk olmuş
yani :D
irade akıl
Çünkü insandir
bilemiyorum :/
hassastır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar