kocaman hindi yapacam tek başıma. içini iç pilavla dolduracam. yanına garatitür. meze falan filan. içki içmiyorum. sonra abur cubur. sonra da bir kaç kız arkadaşım gelecek bana ve onlar iyi içicilerdir. onları mutlu edip sonra aralarında uyumak.
aha planım bu benim. her sene oldugu gibi bu sene de aynı.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
kola ve cips vazgeçilmezimdir. Başka şeylerde oluyor. Ama yemekten sonra yediğimiz için tıkıyor bir süre sonra. :D
Yılbaşı aburcurları; İlk başta cips var tabii ki. Çeşit çeşit çikolata, mısır, çeşit çeşit içecekler, kekler var. Ama benim vazgeçilmez olanım cips ve kola. <3
En İyi Cevaplar