İnsan en çok hangi yaşta güçlü olur?
Ya da, siz kaç yaşınızda çok güçlüydünüz?
Ya da, siz kaç yaşınızda çok güçlüydünüz?
Yaşamış olduğu tecrübeye göre değişir, misal 10 yaşında terkedilir ve ondan sonra çok kötü bir süreç başlar onlarla baş etmeye çalışır, biri bitmeden diğer sorun başlar, ALLAH hiç bir insana kaldıramayacağı kadar dert vermez, o insan bu sorunları çözdükçe tecrübe kazanır ve aynı zamanda da güçlü hisseder bu 20 yaşında olur 18 yaşında olur 25 yaşında olur, başından geçen sorunlara ve onda yarattığı tahribata göre değişir.
7-8 yaşlarımda çok güçlüydüm.. Elde edemeyeceğim ne olurdu yahut başa çıkamayacağım?
En fazla, annem bir yere gittiğinde kardeşimin altını değiştiriyordum. :))
Şimdi öyle mi? Dinim intihardan men etmese toprağın altına çoktan girmiştim.
8 aylıkken en güçlü olduğu yaştır.
Anasına tekme atacak kadar korkusuz güçlümü güçlüdür. şimdi öldürseler yapamammm keserim o ayağııı keserimmm
1 yaşında çok güçlüdür, çünkü; hayata daha yeni başlamıştır ve o yaşta onu hiçbir güç yıldıramaz.
İyiydi bu
Cevap
32Cevap
kendi kendine yettiğini, kimseye ihtiyacının olmadığını, karşına çıkabilecek en ağır travmatik sorunların bile üstesinden gelebileceğini hissettiğin "an" en güçlü yaşındasın demektir. Muhtemelen o "an" senin en zayıf anındır ama sen boşver, takma kafana.
Kocasinin 31 yasinda oldugu zAman :D @iskoc_hakem 😂
o kadar oldum mu yaaa :)
@iskoc_hakem yok canim 21 yasinda uni arkadasimsin :D
Evli misiniz siz
simdilik hayir :D @iskoc_hakem in baslik parasin topluyorum :D
Ha tamam
Öyle bir yaş yok aslında. İnsan ne zaman ki kaybetme korkusu yaşamaz veya kaybedeceği bir şey kalmaz işte en güçlü olduğu zaman o zamandır. Yani dünya ile olan bağlarımız ne kadar az olursa biz de o derece güçlü oluruz.
Hicbir yasta guclu hissedemez bence ya da en fazla ergenliktr nedeni ise isyan halindeki ruh halidir
Yaşadığı olaylara , yaşam şartlarına , hayata duruşuna bakışına çevresine göre olumlu ya da olumsuz olarak değişebilir herhangi bir yaş sınırı yoktur yani.
Ruhen bir güçten mi bahsediyosun yoksa fiziksel mi?
Ruhen
Neden bilmiyorum ama bana 40 gibi geliyor
20 li yaşlar.. testesteronun fazla salgılandığı vucudun daha dinc oldugu zamanlar erkek heryonden kendini daha güclu hisseder..
Yaşanilan zorlukları aştıktan sonra kendine özgüvenin olur bence yaşa bakmaz ama benim 19
Beden olarak 18 den sonra, akıl olarak 30 dan sonra.
İnsanın kendi ayakları üzerinde durabildiğini anladığı yaşı en güçlü yaşıdır bence
İnsan kendisini güçlü hissederse güçlüdür zaten. Özgüvenle alakalı bir şey bu :)
16 diye düşünüyorum ama okul bitince iş başlayınca para gelince yani ele o zaman bu fikrim değişebilir.
şu an 21 yaşındayım ve şu an kendimi en güçlü hissettiğim yaşım :)
bu yaşımda gayet güçlü olduğumu düşünüyorum :D
daha görcez önümüzde çok yıllar.
Ne zaman kendi parasini kazanır kendi hayatını kendi planlarna göre yaşar o zaman güçlü ve özgür hissedebilir. O da 23-35 arası heralde
20-21 yaşından beri güçlü hissediyorum bu aralar da zirve yapmış gibiyim kodum mu oturturum gibi hissediyorum
Her geçen gün daha da güçlendiğimiz için yorum yapamayacağım.
20 de benchte 100 cakıyodum 23 te 110 galiba 23 te güçlüyüm
210 a kadar yolun var kanki
30 yaş diyorlar. Tabii kendine bakıp, spor yaparsan
bence bunu kendisi hisseder elbet bişey olmuştur hayatında ondan sonra kendisini güçlü hissedebilir bu değişebilir yaşla ilgisi yok
Her yasta insan gucludur.. ama ilk ask baskadir hemserim..
18 yaşına girdiğin zaman kendini dünyanın kralı olmuşsun gibi hissediyorsun
30 olur diye düşünüyorum daha var
35 falan herhalde öyle tahmin ediyorum
annemi ve babamı kaybettiğimden beri
Her yaşımda yaşıma göre güçlüydüm
Hiç bir zaman kendimi güçlü hissetmedim
30-35 yaş arası herşeyin zirvede olduğu dönemdir
Bu yaşım, sonrasını göreceğiz...
Daha var o yaşa ya 😒
öyle bir yaş yok bence
aklı başında olduğu yaşta
35 diye düşünüyorum
yaşla ilgili değil
41 dir
genç yaşlar
27 :)
18- 25 arası diyelim
30 bence
17 falan sjsj
yaşadıkların
1 yaş
Otuz1
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar