Hangisi dogru? Net bir bilginiz var mi? Siz nasil yapiyorsunuz?
Sağ yanak
Sol yanak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Elini uzatırken bir yandan öpmeye çalışmak garip bir ikili. Tokalaşıyorsan neden öpersin? Öpüyosan neden tokalaşırsın?
Samimi ya da resmi değil hiçbiri bunlar bizim yüklediğimiz anlamlar sadece.
Sen batı kültürüyle falan ilgilendiysen garip gelmesi normal tabi.
Bide şöyle düşün illa denk gelmişsindir zencilerin selamlaşma biçimlerine elleri bir alttan bir üsten vururlar falan sonra sarılırlar omuz vururlar falan.
Kısaca sorun saçma işte.
O halde her kültüre göre değişikilik gösterir selamlaşmak. İş görüşmesinde tanışırken ve ayrılırken elinle tokalaşır, göz teması kurarsın. Öpmeyi düşünmezsin.
Zenci dediğin şey dünyanın her yerinde olan bir şey, beyaz insanlar gibi. Onların da özelde bir ülkesi, kültürü var, öne sürdüğün olgu biraz alakasız oldu, ki bahsettiğin şey yakın arkadaşlar arasında olan bir şey.
Ben hep soldan başlıyorum. Sanirim solak olduğum için 😁
Oha super bir yorum bu hemen eig secmeliyim
😂😂
İkisi de yanlış , bir ortadoğu geleneğinden ibaret
Doğrusu nedir?
Cevap
2Cevap
sag elini uzattıgına göre sol yanak olmasi gerekiyor o da sana sol elini uzattıgı icin sağdan opmesi gerekir 😒
Ben hep sağdan başlıyorum
tek derdin bu olsun kardeş
bir öğretemedim :D sağ sağ
Sağ kanks
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar