ben marmara üniversitesinde oturuyorum bugün kafede gelirken bankadan gelen 3 kişi kotalarını doldurmaları gerektiğini, bir form vereceklerini, eğer kredi kartını istemezsem beni kart basılmadan önce arayıp soracaklarını söyledi. yani ben evet demeden basılmayacakmış kredi kartım. ısrarla hayır dememe rağmen tabiri caizse sülük gibi yapıştılar bende mecburen tamam olur dedim. biraz da acıdım iyi tiplere benziyorlardı. bana 26 sayfa sözleşme gibi bişeye imza attırdılar. ancak şu ana kadar kimse aramadı beni. ayrıca formu dolduran kişi adresimi yanlış yazmış yanımda oturan arkadaşım gördü. ben kredi kartı felan istemiyorum. bana bu kartı gönderecekler mi? eğer gönderecekseler adresim yanlış telefon numaramı doğru yazdılar beni ararlarsa ben kart istemiyorum dersem iptal ederler mi?
Güncellemeler
+1 yıl
banka denizbank arkadaşlar soran olursa. cevaplar için teşekkür ediyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar