Kız Kardesim mühendislik okudu simdi üniversitede ögretim görevlisi. Benim kafam basmadı okumadim evlendim. Gecen hafta aile yemegi vardi yüzüme bile bakmadi kardesim. Nasılsın diyoruz okulunu anlatiyor iste yasadigi lüks yerleri anlatiyor babam onunla gurur duyuyor ama benimle duymuyor. Evet bende okumadigim için pismanim ama beni eziyor. Sen bütün gün evde ne yapiyorsun dedi mesela. Annemle ben mutfakta yemek hazirlarken o içerde babamla iş konuştu. babama araba aldı babam butun hafta bunu herkese anlatiyor kizim bana araba aldi diye. Ben hic bunu yapamadim. Agrima gidiyor. Ben gariban gibi onlar sohbet ederken onlara yemek servisi yapiyorum. Kiz kardesim şu an yalniz yasiyor. Onada çok özeniyorum. Ama ben onu kıskanmiyorum imreniyorum. Ben bu sorunu nasil aşabilirim?
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEig erkek görüşü çok yanlış konuşmuş, keşke seçmeseydin. Bir kere her şeyden önce sen Allah'ın bir kulusun, seni nasıl hor görürler, ne hadlerine? Kesinlikle hata yapıyorlar. Dakat anne baban neticede, nazlarını çekmek durumundasın, üzerindeki hakları büyük. Kardeşin ise büyük gaflet içerisinde, cahillikten yapıyorlar zaten. Ne olursa olsun sen de onların çocuğusun. Hakkını yerlerse, adaletsiz davranırlarsa bu çok büyük günahtır Allah katında. Ama seni de seviyorlardır annen baban, sana bir şey olsa ilk onlar üzülür emin ol. Kardeşin için ise en kısa zamanda Allah'tan hidayet diliyorum ona. Kibir çok büyük bir günahtır, bunun farkında değil. Ne oldum değil ne olacağım demeli insan. Ki ne olmuş ki? Olduysa bu dünyada olmuş. Ahirette ne olacağını biliyor mu? Önemli olan Allah'ın takdirini kazanmak kardeşim, en iyi yerlere o şekilde gelirsin. Ahirette en iyi yerde olan kazanır, unutma. Sen çizgini bozma, iyi niyetli birisin belli. Allah'a sığın, dua et. Çevredekilerin doğruyu görmeleri için Allah'tan iste, geri çevirmez. Ne olursan ol Allah'ın sevgili kulusun, seni kimse sevmese bile o sever. Sen de O'nu sever, O'nun yolunda ilerler isen. Bugün Mevlid Kandili, Allah'a dua et ve huzur iste. Peygamberimize de dua et, O da seni unutmaz. Bu gece dualar geri çevrilmez. Hayırlı kandiller güzel kardeşim.
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılVe şunu da unutma, Allah bir kadından öncelikle iyi bir anne ve iyi bir eş olmasını diler. Geri kalan dünyevi meseleler kişimin tercihine kalmış. Allah'ın en onayladığı meslekler de sağlık alanındakiler. Bilesin
Cevap sahibi+1 yılİnancı olmayan anlayamaz tabi, maddiyata bakar. Allah sana rahmet etsin bu mübarek gecede. Seni de yüceltsin dünya üstünde inşAllah.
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yıl:(( kendinizi sakın küçümseyin işe yaramaz da hissetmeyin herkes kariyer yapacak diye bir şey yok siz zamanında bir Tercih yapmışsınız arkasında durun eğer çalışma düşünceniz yoksa ona güzel bir yaşantınız olduğunu evde olmaktan mutlu olduğunuzu söyleyin evde Gününüzü kadın programları seyrederek geçirmeyin kitap okuyun iyi Müzikler keşfedin spor Yapın kendinizi geliştiririn. Aile ortamında Gittiği yerleri hava atarken önemsemeyin. Siz insanların içini bilemezseniz benim de iyi bir kariyerim var hayatımdan memnunum ama çevremde bekar kariyeri olan bütün tanıdıklarım yalnızlıktan mutsuz genel müdür ya da öğretim görevlisi pozisyonu altında eziliyorlar hele hele Mühendisler kendilerinden daha deneyimli lise mezunu saha şefleri Tarafından çok ezilirler ama hayatlarında her şey yolundaymış gibi hava atarak kendilerini mutlu hissetmeye çalışırlar eğer sizin yakınınIzda hava atıyorsa yaşantısıyla anlayın ki bir yerlerde çok eziliyordur
03 Yorumla
Soran+1 yılHava atmiyorki ailem ona soruyor o da cevap veriyor. Ya kabul edin iste kizin harika bir hayati var
Cevap sahibi+1 yılGüzel bir hayatı da olabilir ama eğer imalı şekilde size evde ne yaptığınızı soruyorsa orada imrendirme isteği olabilir siz ne yapmayı düşünüyorsunuz peki kendinizle ilgili olarak?
Cevap sahibi+1 yılBu arada hava atmadığını söylemişsin ama yukarıda anlattıkların hava atmaktan beter şeyler :)
Aile & Toplum konusunda 357 cevap paylaştı. Sende açıktan okuyup gücünü göstericeksin, ancak bu şekilde ispatlarsın, yapamam değil yaparsın yeterki iste, inancın olsun kardeşin bak senin yanında nasıl oluyo, şimdi sen ev hanımısın seni aklı sıra küçük görüp eziyo, eğitim karakteri kimliği eğitmez sadece, seni olması gerektiğin hedefe götürür o kardeşininde hedeften gözleri kör olmuş dersini vermen gerekir diye düşünüyorum
02 Yorumla
SoranKocam okumama izin vermiyor. Okumak istiyosan ananin evine git dedi
- +1 yıl
Sadece senin gözünü korkutup dizinin üstünde oturmanı istiyo, istediği gibi yönetmek istiyo, ama kabuğundan çıkman gerekir artık hem çocuğuna bakıp, okulunu yönetebilirsin bak bakalım o zaman kocan sesini çıkarabiliyor mu hayat güvencen var sonuçta, bir düşün, daha ne kadar eziliceksin
Aile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı. Sana okuma fırsatı verildiyse ve sen bunu değerlendirmediysen hak ettiklerini yaşıyorsun derim. Bunun için kardeşine kızma.. Okumadığın içi ileride çok daha farklı ortamlarda yabancılar tarafından daha çok itilip kakılacaksın.
21 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
12
Cevap
18Cevap
+1 yılOkumak önemlidir, gerçekten çok önem veririm. Çünkü ülkemizde tahsil yapmış ile yapmamış arasında ''bazen'' büyük farklar olabiliyor; eğer kişi kendini geliştirmemişse, gerçekten problem. Ama sizin durum bambaşka, kardeşinizin okuduğu bölüm aman aman bir bölüm değil ama üniversitede kaldığına göre kendini geliştirip emeğiyle oralara gelmiş; bu önemli bir başarı ama dünyada hiçbir başarı yoktur ki anne babanın çocuklarına olan tavrını değiştirmeye yetsin. Sizin kalbiniz imreniyor bakın, ne güzel; ama haddimi aşmak istemesem de babanızın ve kardeşinizin bu durumu böylesine abartmak çok yanlış... Katılan olur katılmayan olur; şahsi fikrim buradaki alınan tavrın ve davranışların yanlış olması :) Siz ailesiniz, bu tip ayırımların olmaması lazım...
00 Yorumlaokumak, iyi bir meslek sahibi olmak güzeldir
avantajdir
ancak gurur duyulacak seyler esas olarak bunlar degildir
insanlar parayla, pulla, mevkiiyle itibar görür, ve itibar eder olmus
zaten adaletsizlik, bozuk düzen hep bu neye itibar edecegini sasirmis olmaktan ileri geliyor...
bosverin
herkes iyi kötü yolunu ciziyor, önemli olan insanin hayattaki durusu, diger insanlarla diyalogu ve kac kalpte gercekten yer edinebildigir05 Yorumla
Soran+1 yılİyi dedin güzel dedin ama kalbim agriyor. Anneme her ay para gonderiyor babama araba aliyor. Bende yapmak istiyorum
- +1 yıl
herkes imkaninin verdigince yapar
o yapabiliyor diye siz de kendinizi onunla yaristirmayin bu ancak sizi yorar
eger ki anne ve babanizin deger verdigi seyler bunlarsa bir sey diyemem
yoksa birinin imkani cok daha fazla ve yapiyor diye cocuk kayirilmaz, kimse de kimsenin önüne gecmez...
siz annenizi babanizi sevin sayin, önemli olan bu... kendinizi yipratmaya degmez bunlar icin:) emin olun
Soran+1 yılBiliyorum ama kalbimdeki aciyi dindiremiyorum
+1 yılBaban senin k8ymetini yaşlilikta anlar merak etme kizim gel zordayım dediğinde o kiz babama kusura bakma yogunum diyecek malum is güç sinavlar derler falan baban o zaman vefanın kimde olduğunu mal para pu. Hic bir öneme sahip değilmiş diye anlıyacak ama nafile
04 Yorumla
Soran+1 yılBabam ameliyat oldugunda kardesim ona bakti hatta tipa goturdu ameliyat masraflarini verdi
- +1 yıl
Para bir yere kadar para ile karşılanan her şeyi simdilik karsilar yarın düşünce yanında olabilecek mi işini bırakıp ona bir tas yemek yapabilecekmi şefkat gosterebilecekmi
Soran+1 yılKadin işi neden biraksin cok sacma konusuyorsunuz
- +1 yıl
İsi bırakma derken ayrılmak anlamında değil ya müsait olmaz ya da izin alamaz her istediğinde. Çalışan birinin yanında olması imkansız
Gizli Üye(30-35)+1 yılablacim birak istedigi gibi hava atsin ama allah onun havasinii sondurecek onun gidisi belli. OKUMAKLA ADAM OLUNMUYO.
sen okumadin ama SAYGI nedir bilirsin. Yaptigin hizmeti o yapamaz ne dersen de bacim.
Sadece okuyanlar mi ADAM olmus oluyo? birakin bu isleri.
bacim sen rahat ol kocan seni seviyo mu? seviyo ekmek parasi kazaniyo mu? evet
gerisi vizz gelir vizz gecer05 Yorumla
Soran+1 yılKardesimi kötülemeyi birakin. Kocam beni hizmetci gibi kullaniyo okumama izin vermiyor. Okumak istiyorum bende guclu kadin olmak istiyorum
Cevap sahibi+1 yılbacimm sen bacini kotuledin zaten!! anlattiklarina bak resmen bacini kotuluyosun kiskaniyosun biz bisey deyince mi kotu oluyo? senin de ne dedigin belirsiz.
burada ya kotu karsilarlar ya da iyi bilerek yazdin yorumlara katlanacaksin
Soran+1 yılAfedersin. Hayatimdan hic memnun degilim sadece bunun icin cok isyankarim. Cok dusundum kafa yordum
Yarin izmire kardesimin yanina gidicem bana iş vermeyi teklif etti kabul edicem ayni zamanda okumaya baslicam. Cocugumuda alirim. Esimede bosanma davasi aciyorum
Cevap sahibi+1 yılsende kusura bakma bacim
iyice dusun. sansini dene bacinin yanina git bir bak ortama is guzelmi yapabilir misin diye. isin guzelse parayi kkoseye koymaya basla. ve ordan bir kiraya cik. snr tekrar koseye koy parani.
okumak icin paran olsun bir kac yere danis iyice ogren nasil yapablirsin nerde okuyabilirsin nasil olur falan filan sor sorustur soonra kendinde eminsen bosan. birden bire karar verme. uzak durun biraz belki kocan degerini anlar
Soran+1 yılkocam değerimi anlamaz yıllarca anlayamadı şimdide anlamaz. ben karar verdim temizlikçi olucam ama yinede boşanıcam
Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı. okumak iş sahibi olmak para getirdiği gbi kimisinin adamlığını elinden alıyor.. öyle bir kardeşim olsun hayatta istemezdim. halinden memnun değilsen açıköğretim felan okuyabilirsin. en azından kendini geliştir. hiçte imrenme. onun gbi olmak zorunda değilsin.
02 Yorumla
Soran+1 yılOlamam. :( kocam izin vermiyor
kendinı üzme iyi bir ve mutlu ailen varsa senden zengini ve mutlusu yoktur. hayatta okuyupta en üst yerlere gelipte mutlu olamayan insanlar var. bu biraz insanın kendisini kandırmak gıbı oluyor... kocanla mutluysan senden şanslısı yoktur. para huzur ve mutluluğu satın alamıyor. gönül isterki para karıyer aile huzur vb. malesevkı hepsi bir ara da olmuyor
06 Yorumla
Soran+1 yılMutlu degilim. Okumak istiyorum bende muhendis olmak istiyorum
Soran+1 yılKocam izin vermiyor
Soran+1 yılSöyledim umrumda degil eger bir yeri okumaya kalkarsan seni öldürürüm dedi
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Ezik olmana gerek yok, hayat herkese ayni guzellikleri ve şansı tanımıyor maalesef.
Ailenin gözdesi olmasan da iyi bir anne olabilirsin. Senin yetiştireceğin evlatları belki de kardeşin yetistirmeyecek. Madalyonun öteki yüzüne bak.05 Yorumla
Soran+1 yılAllah yukarda bu şans degildi. Kardesim gece gunduz calisti
Soran+1 yılNerden biliyorsun. Herkes kardesimle evlenmek istiyor yakinda evlenir
Soran+1 yılBen cok mutsuzum kardeş her gece agliyorum
Gecmişin pismanligi var 18 yasinda evlendim hayatimi mahvettim okumadim :( ama artik okumak istiyorum simdi de kocam izin vermiyor- +1 yıl
Boş ver kocayı, sen kendini motive edecek ve istediğin bölümü oku. Hem mezun olduğun da iş bulup, geçimini sağlarsın. Eşine de destek olursun. Üzülme evlilik gençken güzel.8 yıl evli kalmış birisi diyor. şimdi ki aklım olsa, 18 de evlenir 23e kadar gezer tozar, sonra çocuk yapardım 4-5 tane.😔
+1 yılHer ailede kardeşler arasında benzer farklılıklar oluşur. Önemli olan senin kız kardeşini hiç düşünmeden kendi hayatını düşünmen ve memnun musun, huzurlu musun değil misin ona karar vermen ve öncelikle ona çözüm üretmen...
10 Yorumlaaçıköğretim okusan kocana yılda 600 tl harç dışında ne zararı var. sadece yılda 2 kez sınava gidiyon. ata aöf yi seç vizeleride evinden internetten giriyon. sosyal hizmet oku anaokuluna gir ya da imkan varsa anaokulu açarsınız.
00 YorumlaBir eğitimci olarak diyorum ki kesinlikle oku hiçbir şey için geç değil, açıktan maçıktan birşekilde diploma al ve iş bulmaya bak, her geçen gün senin zararına, muhakkak kendini geliştirmeye çalış
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılzor bir durum, aşılacak gibi görünmüyor. kendi yaşamından memnunsan, sorun yok ortada. herkesin seçimi vardır...
00 Yorumla
+1 yılbir muddet sonra o sana ozenecek emin olabilirsin. Okuyupta bir pohtan anlamayan, karaktersiz bir suru insan goruyoruz cevremizde. Okumak cahilligi alir derlerdi eskiden simdi o da kalmadi. okumus cahil cok fazla. Kardesinin egosu tavan yapmis anladigim kadariyla. is hayati insanlari tavana cikarir sonra tabana surukler neye ugradigini sasirir. egosuna kurban olmaz umarim. umursama bosver. okumakla adam olunmuyor
02 Yorumla
Soran+1 yılZengin ve mutlu bir hayati var asla benim gibi olmayacak
Soran+1 yılOkuyup adam olmak istiyorum :( cok istiyorum. Kocam izin vermiyor gözümü kararttim bosanmaya kadar gidecek
+1 yılKardeşini yaparken annen ve baban mayasını tam tutturamamışlar.
00 Yorumla
+1 yılBoşanacak misin? bir düzeni yıkmak zordur. İyi düşün
00 Yorumlakardeşinin havalanmış uçak seferleri ucuz ya ondandır
03 Yorumla
Soran+1 yılUcakla gelmediki arabayla geldi memlekete
Soran+1 yılHadiya :)
insanda yok ise edep
neylesin medrese mektep
okusa adam olsa
yine boş yine boş00 YorumlaSenin sorunun yokki sorun kardeşinde üstünlük bunda değil sen sessiz kal bence ayrıca babanda yalnış anlama ama paracı gibi geldi bana
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 580 cevap paylaştı.
+1 yılzor durum allah yardım etsin ama kardeşinde seni eziyorsa kardeşin değil demekki konuşma onunla.
02 Yorumla
Soran+1 yılEzdi evet ev hanimi olmak zorunda degilsin istersen sana eskiden calistigim fabrikada is bulabilirim dedi :(
- +1 yıl
yürü git deseydin hala eziyor kardeşe baq.
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖĞRETİM GÖREVLİSİ 2 bin tl maaşla nasıl araba alıyor onu anlamadm ben
112 Yorumla
Soran+1 yılHem muhendislige devam ediyor kendi is yeri var hemde ogretim görevlisi
Cevap sahibi+1 yılişyeri derken ne satıyor
Soran+1 yılDogalgazla ilgili birsey sanirim
Cevap sahibi+1 yılilginç ya. yaşı kaç
Soran+1 yıl27-28
Soran+1 yılTam bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılnasıl bilmiosn ya. aranızda kaç yaş var daha ondan bile habern yok senn
Soran+1 yılAramizda 1.5 yaş var. Onunla ilgili guzel seyleri duydukca dahada imrenip üzülüyorum napiyim
Cevap sahibi+1 yılokumak önemli. ama asıl parayı kurduuğu işinden kazanıyor. işi tam olarak anlamadm ama
Soran+1 yılDogalgaz firmasi işte imzadan bile para kazaniyor. Her yil baska bir ulkeyi geziyor. Cok para kazaniyor anneme banka hesabi acti para yatiriyor. Ayrica özel ünide ögretmenlk yapiyor. Gorsen bir rezidansta oturuyor
Sahip olamadigim hersey onda. Of bende istiyorum. Biliyorum cocuk gibiyim ama içimde ukte kaldi
Soran+1 yılAraba cok buyuk bisey degil ama babam icin buyuk. Korsa almiş iste otomatik
Cevap sahibi+1 yılbnde böyle istiorm evlenmicem bu yüzden.
+1 yılaynısını öğretmen olan abim yapıyor öldürücem kendimi kurtulacaklar
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılben o ezikligi yaşamamak için trilyoner amcamla bayramlar dışında görüşmem
yerinde olsam yaşadığım hayatttan mutlu olmaya calışır kardeşimle olabildiğince az görüşürdüm00 Yorumla
+1 yılsen belki ondan daha delikanli bir hatunsun karakter meselesi belli de olmaz
00 Yorumlaevlisin ve ailenle bir arada mı yaşıyorsun?
06 Yorumla
Soran+1 yılAltlı üstlü oturuyoruz
Soran+1 yılVar
Soran+1 yılOrtaokulda biraktim
+1 yılayıp ediyor hangi ünide okudu?
03 Yorumla
Soran+1 yılİtü noldu
- +1 yıl
merak ettim baya iyi üniye gitmiş yalnız :) asafdasdss
Soran+1 yılPuani iyiydi evet
Aile & Toplum konusunda 419 cevap paylaştı. Kusura bakma ama kardeşin karaktersizmiş
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılEğitim insanı insanı yapmaz o yüzden böyle düşünme
06 Yorumla
Soran+1 yılBiliyorum ama kardesim kötü biri degilki hem iyi bir insan hemde zengin hem zeki hemde ailem ona çok deger veriyor.
Çok pismanim keske bende babama araba alabilseydim- +1 yıl
Evlerine Mutlu değil misin
Soran+1 yılMutsuzum kalbim agriyor
- +1 yıl
Ayrıl o zaman
Soran+1 yılBosanacak param yok
- +1 yıl
Çalış
Üniversite sınavına girerek
02 Yorumla
Soran+1 yıl29 yasindayim ki kocam izin vermiyor
inatla disaridan oku bence..
00 Yorumla
+1 yıluzgunum asamazsın...
00 Yorumla
+1 yılİsmi ne ki ablanin
014 Yorumla
Soran+1 yılDefne
- +1 yıl
Okutman filan mi
- +1 yıl
Veya hangi bölüm de
Soran+1 yılÖgretim görevlisi iste mühendislik derslerine giriyor
- +1 yıl
Sen calismiyor musun?
- +1 yıl
İTÜ de defne adlı çalışan yok
Soran+1 yılEv hanimiyim okumadim
- +1 yıl
İTÜ de diyorum defne adlı çalışan yok.
Soran+1 yılİtüde okudu dedim itüden mezun
- +1 yıl
Hangi üniversite de
- +1 yıl
Neyse, önemli olan maddi hayat değil ablacim manevi hayat. Maneviyatın yüksek olsun inşallah.
Soran+1 yılValla tam ismini bilmiyorum yaşar üniversitesi miydi
Soran+1 yılMaddiyat da onemli
- +1 yıl
Su zamanda maddiyat icin bir sey yapamazsin fazla
Devamını Gör(15)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar