ben de istem dışı hayaller içinde buluyorum kendimi zaman zaman. kağıda dökmeyi denemedim, gerçekleşmediği zaman onları okumak hoşuma gitmezdi sanırım :)
şairin dediği gibi hayallerimiz ya gerçek olacak ya da biz hayallerimizle öleceğiz ama ikiside güzel doğru demiş hayal kurmak çok güzel gerçek olmasada
En İyi Cevaplar