Biz annesi babası çalışan ikisi kız biri erkek 3 arkadaşız dolayısıyla erkenden kreşe başlamak zorunda kaldık kreş anaokulu ilkokul ortaokul ve liseyi hep beraber okuduk üniversitede de hepimizin yolları ayrı şehirlere düştü ama hala ve daima en yakın arkadaşlarım olarak kalacaklar. Peki siz en yakın arkadaşınızla ya da arkadaşlarınızla nerede ve nasıl tanıştınız?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılBiri ile Kral oyundan tanıştım.
Tee 7 yıl önce.
Sanal dostluk :)) daha buluşamadık 😪
Biri okulun ilk günü sınıf belirlenirken hadi sende bizim sınıfa gel demiştim. Sonra zaten bizim sınıftanmıymış bilmiyorum öyle geldi yanın boş mu dedi, boş dedim. Oturabilir miyim dedi. Lise dönemi. Otur ne olacak sende dedim :D
Bir diğer yakın arkadaşımın yüzüne oha sen bizim sınıfta mısın? Ben niye görmedim dedim. Ve sevmiyordum oda beni :D şu an seviyoruz ama. İşim düşünce tanıdım sevdim.
Diğeri işte ilk hoşgeldin diyenlerden.
Biri eski sevdiğimden nefret eden kardeşim dediği insan.
Biri beni dövmüştü :'( dövenle nasıl dost oldum la?
Sürekli okul ve il değiştirdiğim için.. Ayrıca asosyal biriyim.. Yakın arkadaş maşallah... Dost öyle değil tabi.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBen senin anlattığın en yakın arkadaşları dost olarak adlandırıyorum. Ben en yakın arkadaşımla 4 sıfının 2. yarısında tanıştım başkabir okuldan gelmişti. Tenefüste gidip zorla ağzına tutku tıkamıştım o zamandan bu zamana dostuz ailesi de 2. ailem. İnşallah hep böyle kalır
11 Yorumla- +1 yıl
Dost başka bir şey benim nazarımda o yüzden en yakın arkadaşlarım olarak kalmalarından yanayım:)
+1 yıl4 yaşındayım. Babam beni okulun bahçesine götürdü oynamaya. O da ordaydı babasıyla oynuyordu. Geldi birden yanıma doktorculuk oynamayı biliyor musun dedi. Bilmiyorum dedim. Peki sinemacılık? dedi. Biliyorum dedim ama babam önümüze top atınca top oynamaya başlamıştık :D 15 senedir arkadaşız kardeşiz :D o benim canım ciğerim her şeyim ya iyiki var
10 Yorumla
en yakın 2 arkadaşım var biri ilkokuldan beri arkadaşım 14 senelik diğeri üniversiteden 3 senelik arkadaşım. Üniversite de il dışı okuduğum için aynı ilde ve yakın ilçelerde oturduğumuzu bilmeden bir dostum oldu kendisi ilk sene yakındık şu an aynı işi yapıyoruz gözüm kapalı güvendiğim bir dostum.
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
77
Cevap
53Cevap
+1 yılÖncelikle bilgilendirmek istiyorum sanal arkadaşlık ben azerbaycanlıyım o türk aramızda mesafe var hiç görmedik bir - birimizi ikimizdə anime izliyorum pinterestdeki yorumlarda gördüm onu benim sevdiğim bir anime karakteridi ismi osamu Dazai sonra ona yazdım yorumlarda sonrada ismimi bu karakterle shiplenen Chuuya yaptım şahsiden bana yazdı beklemiyodum bende zaten ranpo (aynı animeden bir karakter) ya da Chuuya yapcaktim iyi oldu felan dedim sonra bana yazdı ki arada video mesaj yazarım olur mu bende iyi olur genelde sıkılırım zaten oda bana tamam o zaman arada video mesaj yazarım çünki genelde canın sıkılır yazdı bende güldüm random attım ve böylece tanıştık şuanda konuşuyoruz snapchatten en sevdiğim arkadaşım bir gün snapchatti silmek istəmədim ağladım tabii ki çünki ondan və animeden başka güleceğim bir şey yokmuş gibi hiss ettim ergence ola bilir ama öleceğimi hiss ettim ciddi olarak kendimi dövmek istədim hatta bana arkadaşlarına bağlandiğini ve onu bırakmamamı söylemişti arkadaşlığımız ailem yüzünden bitər sandım ama ne iyi ki olmadı mutluyum bu yüzden şaşırdım bende ne istesem ailem izin vermezdi çiftlikde hayvan beslerlermiş gibi keman çalmak istiyodum saç kestirmek istiyodum kendi kıyafetimi almak istiyodum daha bir çok şey ama iznim yoktu telefon ıslandı daha yazmayam ben bir gün əngəlləmək istərsə zaten ilk ona yazdığın için suç bendedir onu seviyorum umarım ümit ediyorum ki bir gün görüşe biliriz yazamıyom doğru düzgün sensörler ıslandı üf bir sözü on beş kez zyazdım kendiliğinden yazıyo telefon xd
00 YorumlaÜç yakın arkadaşım var e, d, Z (isim vermek istemiyorum) ilk e ile tanıştık o zamanki en yakın arkadaşım ile aynı sınıftalarmış baktım bunlar ip atlıyor benimde çağırdılar tanıştık falan ben zaten bunu önceden görüyordum sadece isim bilmiyordum.
İşte oynadık falan ama ben baya gıcık kaptım. Böyle böyle iki sene geçti işte öbür arkadaşımız başka şehire taşındı biz kaldık dımdızlak. O beni çağırmaya başladı ben gıcık kapsamda mecburen oynadım sonra en yakın arkadaş olduk zamanla onu dışlayıp azarlayanlar ile hep ben kavga ettim o ise büyüdükçe değişti iğrenç biri oldu beni her fırsatta sattı ama hâlâ bir muabbetimiz var. Sonra Z ile 4 yıl önce e sayesinde tanıştık daha doğrusu beni sattığı kızlardan biriydi bu e ile Z saç baş kavga etmiş sonra barışmışlar ben e nin yanındayken Z e eyi çağırdı e de beni satıp gitti. Falan bir yıl boyunca bu iksi kanka oldu ben bok gibi kaldım sonra bi gün zil çaldı bir baktım Z dedi ki aşağıya gelsene bende tm deidm indim falan meğer e yokmuş canı sıkılmış beni çağırmış.
falan muhabbet ettik tanıştık baya kafa kızmış sonra üçlü grup olduk Z, e den daha hayırlı bu arada. Son bir yıldır grubumuz dağıldı e nin bir sürü arkadaşı var zaten Z de kuzenleri ile takılıyor arada bir arar. hangisi ile aranı düzeltmek istersin diye sorsalar Z derim o daha kıymetli benim gözümde. Son olarakta d 3 yıl önce okulda tanıştık en yakın arkadaşımız ortaktı aramızda ufak bir rekabet vardı. Sonra en yakın arkadaşımız başkan olup bizi sattı. Bzide birlikte takıldık birbirimize güvenip sırlarımızı verdik en hayırlısı da d çıktı beni hiç satmadı tek değerli hissettiren ve sevgi cümleleri kuran d ama ney yazikki onunda annesi görüşmemize izin vermiyor sanki uyuşturucu satıyorum ya işte gizli gizli görüşüyoruz. baya uzun oldu ama daha kısa anlatamazdım fkhlxkabad00 Yorumla
+1 yılBizde 2 arkadaşız ana sınıfında beraberdik ama konusmuyoduk 1. Sınıfta kavga ettik ben çirkeftim o çizgili defter getirmis kareli olcakti sonra ben bağırdım kareli olcaktıı diye o da ağladı ben özür diledim sonraki gun o benden silgi ben ondan kırmızı kalem istedim sonra arkadas olduk hic ayrılmadık ortaokul lise falan karma oldu yine ayrılmadık hala arkadaşız :D
10 Yorumla
+1 yılBen en yakın arkadaşımla ilkokul 1. sınıfta tanıştım. Şimdi ikimizde üniversitedeyiz. Senelerdir bir kere bile tartışmadık ve birbirimize hiç kırılmadık. Artık arkadaştan da öte kardeş, gerçek dost, sırdaş olduk birbirimize. Bir sürü arkadaşım var ama sadece 1 tane dostum kardeşim sırdaşım var. O benim canım, iyiki var :)
10 Yorumla
+1 yılaynı mahalla de aynı tarihte doğduk 10 temmuz oda öyle ailelerimiz komşudur hatta bebekliğimizden beri hep aynı okullara gitik tek fark ben üni ye gittim o gitmedi ama hala beraberiz bazen o bize ben onlara giderim bir ara babam hatta ben bu cocugu nüfusuma alacam derdi :D
10 Yorumlabir gün sitede dışarıya çıktım bir erkek basketbol oynuyordu selam bende oynayabilirmiyim dedim kabul etti tanıştım çok yakın olduk dostum kendisi ve hala görüşüyoruz biraz sıkıntı oluyor kız arkadaşı aşırı kıskanç ama olsun her zaman dostum o benim
10 Yorumla
+1 yılciddiyim burada tanıştım ona bir konu hakkında yardımcı olmak için konuşmaya başlamıştım :) dostum oldu kendisi.. hikayemiz çok farklı D: 4. yılımız oluyor a dan z ye beni bilir. ve yakınımdaki çevremdeki arkadaşlarımdan daha yakın bana. :)
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılOkulda tanışmıştım. Başta ne saçma kız bu böyle yaa diye düşünmüştüm. Sonra ben de saçma olduğumu kabullendim ve sonsuza kadar birbirimize trip attık <3
Son-10 Yorumla
+1 yılNasıl tanıştığımızı hatırlamıyacak kadar küçüktüm ☺
Hiç o olmadığı bir zaman dilimim yok.
Ve olmayacak da.
Birde kuzenim / doğuştan sahip olduğum dostumdur.10 YorumlaLiseden arkadaşım. Senelerdir arkadaşız, okul saatlerimiz uymasa da birbirimize saatlerce beklemek zorunda olsak da haftada iki üç gün buluşmadan yapamıyoruz
10 Yorumla14 yıllık dostumla ailelerimiz sayesinde. Tabi sonra o il değiştirdi. Yılda bir iki kez görüşmememize rağmen yanımdaki arkadaşlarımdan daha çok hayatımın içinde :)
10 Yorumlab*k var gibi hep dersanedeki rakiplerim oldular kendileri ama iyi çocuklar severim kerataları. Hatta artık iş kurmayı planlıyoruz o derece geliştirdik dostluk işini :D
10 Yorumla
+1 yılBiz anaokulunda tanıştık hep birlikte takıldık orta okula kadar lise içinde o istedi die onun yazdığı liseyi yazdım tuttu bir şekilde liseyide birlikte okuduk üniversitede ayrıldık ama sık sık konuşuyoruz :D
10 YorumlaAnaokulunda oyuncak bebeğimi kırmıştı. Ben de onun kumandalı arabasını. Oyuncak sayesinde kavga ederek tanıştık işte :D
10 YorumlaÜniversiteye başladığımın ilk senesi gittiğim yurtta oda arkadaşıydık. 2 sene beraber kaldık, şimdi hala görüşmeye devam tabiki. Adamın dibidir =)
10 Yorumla
+1 yılKafami yarmisti benim oynarken :)) annem isteydi onun annesi dikiş attirmaya götürdü. Bu garibimde korkudan ahıra saklanmış koydeydik ozaman :)) yarali kafamla onu aramistik heryerde.. ya bak ariyim bir sesisini duyayim ozlemisim
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 966 cevap paylaştı.
+1 yılLisede okul değiştirmiştim. Erkek arkadaşı bana yavşamıştı benden nefret ederdi. Arkadaş ortamında zorla bir arada dururduk bir süre sonra fark ettik ki kafa yapımız cok uyuyor. Erkek arkadaşından ayrıldıktan sonra da en yakın arkadaşı oldum.
10 Yorumla
+1 yılüniversitede kafede ikiz kardeşimle birlikte otururken masaların hepsi hepsi doldu olduğu için bizim yanımıza geldi öyle :)
10 YorumlaTesadüfen, bir arkadaşımın arkadaşıydı. Sonra bir baktım canımdan öte canım olmuş.
20 Yorumla
+1 yılİsmi Mete 😇 Ortak bir arkadaş grubumuz vardı en sesizi oydu sonra bir gün sahilde karşılaştık bir baktım aynı kafadayız koskoca 24 saati beraber geçirdik en yakın arkadaşım oldu ahaha böyle işte
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
u +1 yılÇocukken mahallede top oynarken ve bazıları da okuldan çıktı
10 Yorumla küçüklük arkadaşım 6 yaşında tanıştık annemin arkadaşının kızıydı ve hala arkadaşız 21 yaşındayım. d
10 Yorumla
+1 yıl8 yıl önce bir yaz kursunda tanışmıştık ilk yaz arkadaşıydık birkaç yıl sonra aynı liseyi kazanıp aynı sınıfa düştükten sonra bff olduk
10 Yorumla
+1 yılilk okul 6'da tanıştık o gün bu gündür en yakınım kendisi
10 Yorumla
+1 yılBir dost meclisinde tanıştık o gün bu gündür candaşız
10 YorumlaBen ilk gözümü açtığımda en çok sevinenlerdenmiş. Eski giysileri bana veren şimdi yeni giysilerini çaldığım ablam
20 Yorumla6. sınıfta tanıştık, ben sınıfa yeni gelmiştim, bu da gözüme çok saf göründü dedim yürü bahçede yürücez o da hiç bir şey demeden gelmişti falan dedim bu adamın dibi dfjfddf
20 Yorumla
+1 yılOkulda sınıfımıza şarkı söylemek için gelmişti. Seneye aynı sınıfta olduk. Sonra evlerine taşındım. Sonrası belli zaten. Öbürü ile sıra arkadaşıydık. Hiç konuşmazdım. Sonra kaynaştık.
10 Yorumlatüm arkadaşlarımı sildim bir tane bile yok artık. ohh kafam rahat..
20 Yorumla
+1 yılBirincis sınıfta yer bulamayınca yanına oturmuştum :D 6 yasındayken :D
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. @__Victoria__ kullanici adino bin bir turlu engellerle yaziyomy ya bobregim kadar sseviyom karetayi :**
10 YorumlaOrta okulda sınıfta gıcığıma gitti. Çıkışta allah ne verdiyse daldım buna. o gün bugün sıkı dostuz. Hatta Bugün pendik istasyona bıraktım kendisini ankaraya kız arkadaşı ile buluşmaya gitti. Yolda aksilik yaşamış bozüyükte sigara molasında otomatik kapının ani kapanması sonucu treni kaçırıp oracıkta kalmış. :)))
00 Yorumla
+1 yılBirtane arkadasim var onunlada calistigim is yerinde tanismistim 8 yıldır en yakin tek arkadasim dostum..
10 Yorumla
+1 yılşu an en yakin arkadaşım ile askerde tanıştım. Ve haftada 3 kere buluşuruz is saatleri ters olmasına rağmen. #Dasdfghjk
10 Yorumla
+1 yılÇocukluk, askerlik, cezaevinden birer arkadaşım var yatıyorlar canları sağolsun gardaslarimin
10 Yorumla
+1 yılşu anda en yakın arkadaşlarım diyebileceğim gurubu dans kursunda tanıdım
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yıl@kezotoles reeldekilerden daha iyi bir dost valla. Burdan tanıştık iyikide tanışmıyız cigerim ya benim asjs 💖
10 Yorumla Az kalsin buyuk bir mevzunun icine girerken ya sen nerdensin kimlerdensin diyip tanistigimiz ve picagi yiycekken oturup 1 lirya doner yedigim adam gibi adamdir benim kardesim buda boyle bir aniydi iste 😄😄😄
00 Yorumla
+1 yıl@alaricsaltzman kanka sanırım Murat'ın hayattaki tek kıyağı oldu bizi tanıştırmak :D
24 Yorumla- +1 yıl
Season cafede nargile içerkendi galiba kanka
- +1 yıl
@alaricsaltzman aynen kanka kaç sene oldu saymadım ben 13-15 ?
- +1 yıl
Ortaokuldaydm bro işte
- +1 yıl
@alaricsaltzman vay be.. daim olsun kardeşim..
+1 yılBirisiyle okulda tanıstık diğeriyle de sokakta yan komsum biri D:ddd
10 YorumlaEn yakın arkadaşım ilk başta çok nefret ettiğim bir insandı zamanla dost olduk. Herşey tek sigara istemesiyle başladı :)
10 Yorumla
+1 yıl2005ten beri ayni apartmandayiz ilk tanismamiz baa dinozor oyuncağini vermemesiyle baslamisti şimdi nelerimizi paylasmadik neler yapmadik beraber:dd
10 Yorumla
+1 yılUst komsum olur kendisi.4 5 yasinda mahallede beraber kumla oynarken tanismistik. şu an 19 yasindayiz.15 yillik dostum olur kendisi. Zaten ailesiyle ailem aile dostu
10 Yorumla
+1 yıllise 1 de tanıştık ilk görüşte hoşlanmamıştım yakın arkadaş olabileceğimiz de hiç aklıma gelmezdi hatta :D
00 Yorumla
+1 yılaynı sınıfa düşmüştük. Birbirimizden nefret ediyorduk sonra ne olduysa oldu diğer parçam oldu :)
10 Yorumla
+1 yıl4 tanesiyle lisede, 1 tanesiyle dershanede tanıştım @lunaria ^^
12 Yorumla- +1 yıl
+1 yılAynı yerde oturuyoruz ikisiylede on beş yıldır falan hayatımdalar yani :)
10 Yorumla
+1 yılLise 1 de tanıştım lise 3te yakın olduk halen devam ediyor suam lise 4 teyiz
10 Yorumlaböyle okuyunca eski arkadaşlarım aklıma geliyor hüzünleniyom yapmayın ya :(
10 YorumlaKapı komsumuz 😂 ailelerimiz arkadaşti zaten önceden bide yan daireye taşınınca oldu hemen 😄
10 YorumlaLise 1de suratima tahta silgisiyle vurmuştu 😂 @MarkoPaşa890
18 Yorumla- +1 yıl
Harbi mi? D: Hatırlamıyorum :D
- +1 yıl
Vay anasını. Eyy gidi günler. :D
- +1 yıl
Onu unutmadım da suratına silgi atmamı... :D
- +1 yıl
Tamam tatışmamıza başka yerde devam edelim. Şimdi @CirkinlerKralicesi bize sövecek. :D
+1 yılLiseden önce karsi okulun voleyboll takimdaydi sonra ayni liseye de okuduk simdi hala dostuz☺😻
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 896 cevap paylaştı. Lise de tanıştık ilk hareketleri tavırları çok itici gelmişti şimdi öz kardeşim gibi oldu
10 YorumlaAnnem ve annesi çok yakın arkadaş olduğu için doğduğumdan beri tanıyorum kendisini
10 Yorumla
+1 yılben en yakın arkadaşlarımla yatılı okulumda tanştım zamanla kaynaştık şimdi kardeş gibiyiz
10 Yorumla
+1 yılbir tane arkadasim var sadece. o da ilkokuldan beridir.
Askerden de var 2 tane kardesim gibi. Ama okuldan olan can, ciger gibi.00 Yorumla
+1 yılÜniversteye başladığım 2. Hafta kampüste tanıştık
11 Yorumla- +1 yıl
Kampüste kafana göre birini nasıl buldun ya bana herkes çok itici geliyor okulda :D
+1 yılkavgada tanıştık 6 kişi beni dövdüler sonra ben onu tek yakaladım dövdüm çocuktuk tabi :D
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılEn iyi arkadaşım olmaz.. Yakın arkadaşlarım olur
11 Yorumla- +1 yıl
Olur o da olur hepsi aynı kapıya çıkıyor:)
Bebekmişiz hatırlmıyorm
10 Yorumla- Devamını Gör (70)
Devamını Gör(115)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar