Yaşımı nasıl gösterebilirim ? Nasıl büyük gösterebilirim?

Arkadaşlar öncelikle merhaba .. Bir sorunum var ve sizden ciddi bir şekilde cevap vermenizi istiyorum . 22 yaşındayım ve yaşımdan oldukça küçük gösteriyorum . Yaşımı nasıl gösterebilirim ? Nasıl büyük gösterebilrim ?Lütfen yardım edin !
Yaşımı nasıl gösterebilirim ? Nasıl büyük gösterebilirim?
Cevapla