Çantamı aldım koluma çıktım asfalt yoluna tekerlemesi hani çarpık zihniyetin ürünüydü l. aa?

çocukken söylerdik bide bunu.. neden geldi aklıma anlamadım ama 8-10 yaşıdna kız çocukları elinde çanta varmış da yola çıkıp birini beklermiş gibi dansederlerdi :/ nerden başlamıştı bu furya? kim başlattı bunu nereden geldi bu şarkı :/

bide yola çıkıp adam düşürmeye çalışıyor yav :D subay bekliyor çöpçüye tav oluyor falan :/

merak edenlere sözleri:

çantamı aldım kolumaaaaaa çıktım asfalt yoluna (2 kere)
ben bir subay beklerken çöpçü de girdi koluma (2 kere)

ayakkabım toz ataaaaaaaar çöpçü bana göz atar (2 kere)
gözün kör olsun çöpçü elalem bize bakar (2 kere)

kedi camdan atladıııııııı apandisi patladı (2 kere) *
bunu gören fareler dans etmeye başladı (2 kere)
Çantamı aldım koluma çıktım asfalt yoluna tekerlemesi hani çarpık zihniyetin ürünüydü l. aa?
Cevapla