çocukken söylerdik bide bunu.. neden geldi aklıma anlamadım ama 8-10 yaşıdna kız çocukları elinde çanta varmış da yola çıkıp birini beklermiş gibi dansederlerdi :/ nerden başlamıştı bu furya? kim başlattı bunu nereden geldi bu şarkı :/
bide yola çıkıp adam düşürmeye çalışıyor yav :D subay bekliyor çöpçüye tav oluyor falan :/
merak edenlere sözleri:
çantamı aldım kolumaaaaaa çıktım asfalt yoluna (2 kere)
ben bir subay beklerken çöpçü de girdi koluma (2 kere)
ayakkabım toz ataaaaaaaar çöpçü bana göz atar (2 kere)
gözün kör olsun çöpçü elalem bize bakar (2 kere)
kedi camdan atladıııııııı apandisi patladı (2 kere) *
bunu gören fareler dans etmeye başladı (2 kere)
bide yola çıkıp adam düşürmeye çalışıyor yav :D subay bekliyor çöpçüye tav oluyor falan :/
merak edenlere sözleri:
çantamı aldım kolumaaaaaa çıktım asfalt yoluna (2 kere)
ben bir subay beklerken çöpçü de girdi koluma (2 kere)
ayakkabım toz ataaaaaaaar çöpçü bana göz atar (2 kere)
gözün kör olsun çöpçü elalem bize bakar (2 kere)
kedi camdan atladıııııııı apandisi patladı (2 kere) *
bunu gören fareler dans etmeye başladı (2 kere)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar