londra ikinci memleketim. Çok sevmiştim dönmek istememiştim ama lanet olsacıa vizeler girdi aramıza. Özlüyorum hem Londrayı hem de orada edindiğim arkadaşlıkları. Hiç bir sorun yaşamazsın lonrada kalacak yer konusunda londonemlak. com diye site var oradan bakabilirsin Türkler yardımcı oluyolar ayrıca londrada adım başı da Türk e rastlayabılırsınız o nedenle sorun yaşamazsınız gıttıgınızde
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 17,9b cevap paylaştı. 1 günlüğüne de olsa korkuyorsun.. senin canın ne kadr tatlı öyle :)
0249 Yorumla
Soran+1 yılKorkuyorum ama..
Soran+1 yılHollanda da yasiyorum Turkiyede degilim
Soran+1 yılNeyse en azindan biraz su serptin yuregime :)
Soran+1 yılSana ozel guzel bir foto cekmeye calisacagim koprunun :)
Soran+1 yılDe söz verdim de sen bu gizli kullaniciyi nerde bulacaksin :)
Soran+1 yılİnşAllah :)
Soran+1 yılSözüm söz benim :) hem küsmek için büyüdük küsülür mü :)
Soran+1 yılAy sana yazacagima soruyu guncellemisim:)))
Cevap orda :)- +1 yıl
Büyümek denir adına, benliğini içeri, çok daha içeri çekersin. Saklarsın yaralı kalbini, göz yaşını içine akıtırsın. Perde üstüne perde çekersin kimsesiz odanın penceresine. Perde üstüne perde çekersin çocuksu düşlerine, aykırılıgına, içinden konuşmalarına. Büyümek derler adına, kuşlardan, mevsimlerden, deniz kıyılarında özgürlükten, düşlerden, sokaklardan bile korkuturlar insanı.
Soran+1 yılÇok güzel! "Büyümek denir adına" ne kadar doğru bir yazı... teşekkür ederim :)
Soran+1 yılSen mi yazdin bunlari? Sen yazdiysan çok güzel yaziyosun... ellerinesağlık :)
Soran+1 yılHadi konusalim biraz... Burdaysan?
Soran+1 yıl😊 londradan selam yolla bari bize
Soran+1 yıl:) ne mubarekse artik
Soran+1 yılBazen bildirim gec geliyor:) demek ki baglantimiz dusuk😂
Soran+1 yılkralice beatriximiz var onun sen bir konus :)
Soran+1 yılhttps://i.hizliresim.com/gVRk4Q.jpg
Yaşlı güzel :)
Soran+1 yılKral olarak almam seni :) Prens icin dusunebilirim :)
Soran+1 yılBaksana simdiden itiraz etmeye basladin nasil prens olacaksin sen boyle :)
Soran+1 yılYuregin zengin olsun yeterli :)
Soran+1 yılBirak prens olmayi ve ulkeyi yonetmeyi bir kuru ekmekle bir bardak suyla yetinmeyi bilelim :)
Soran+1 yıl1 bardak neyine yetmiyo :)
Soran+1 yılSutten agzi yanan yogurdu ufleyerek yermis :)
Soran+1 yılKalk kendin al 😂
Soran+1 yılBende prensesim ne olcak simdi😂
Soran+1 yılSeninde bir dedigin bir tutmuyo illaa kaldiracaksin yani :)
Kalktim ve suttunu getirdim hadi ic ve uyu artik yarin cooook işin var sayın kral :)
Soran+1 yılŞairci seni :)
Umarim özledigin gibi özlenirsin, seni şair yapan şiirin tarafindan :)
Soran+1 yıl:) senden ne sabirsizsin mubarek :)
Neyse en azindan bir bekleyenimin oldugunu bilmek guzel bir duygu :)
Soran+1 yılbir kotu oldum şu an . Korkuyorum ya..
Sen yinede bana hakkini helal et ne olur ne olmaz
Soran+1 yılKorkuyorum iste nebilim.. Bisey olacakmis gibi hisediyorum.
Soran+1 yılKotu olmamin sebebi sen oyle deyince ölü mezar.. Uff ya! Napiyim olacagi varsa olur rabbimin takdiri
Soran+1 yılSacmaliyorum. Gorende askere savasa gidiyorum sanir
Soran+1 yılO nebicim konusmak ya! Ölümün yaşı yoktur. Hem nerden biliyosun? Kaderini bilmiyorsun.
Allah korusun, saglikli yaşa
Soran+1 yılBen kimsenin gozlerinin icine oyle uzun uzun bakamam...🙈
Soran+1 yılBisey sorcam sence benim canim tatli mi :)
Soran+1 yıl😃 canimizi yerde bulmadik ki ama
9ay anamizim karninda
20 senede buyumeye calistik
Yani yazik bunca emege 😝
Soran+1 yılNediyorum ben ya normalde bukadar sacmalayan bir insan degildim. Ciddi bir insanim. Seni gordugum icin olmali😂
Soran+1 yılHem ne cok konustum ben boyle ya ! Bukadar cok konusmazdim ben buda senden kaynaklanan bir durum :)
Soran+1 yılGel ne de olsa artik gelebiliyorsunuz vizeler kalkti 😂
Soran+1 yılÖlümden korkan ben, insanlardan zarar görmekten korkan ben, bir karincayi bile incitmem.
Bir kalp kirdigimi bile hatirlamiyorum.
Ama tabi kimse sen gibi degil. İnsanlar seni kirar da aglatir da uzer de incitir de öldürür de :)
Soran+1 yılBilmiyorum artik uyumam gerekirken uyumuyorum neden? Cunku seninle konusmamiz hosuma gidiyor.
Aslinda olabilir aklima yatti bu iş senin gorursem tutsak edebilirim seni. Tutup bir daha birakmamak. Boylece her gun yanimda olursun :)
Soran+1 yılYine sacmaladim 😂
Soran+1 yılSeni şair yapan sevdiğine kavusman umuduyla :)
Soran+1 yılBeni korumak senin gorevin bayim :)
Soran+1 yılYapma ama ya! Sonra alisacagim sana bir daha bu aliskanligimdan vazgecemeyecegim
Soran+1 yılBen istersem cok guzel kiyabilirim ama gonlum el vermiyor 😝
Soran+1 yılAma sende insan sey yapiyosun boyle diyosun simdi ben seni tutsak etmesem icim rahatlanmaz o yuzden gelirsen tutsak kalacagini bil 😝
Soran+1 yılBirak hic bisey yapma 🙄
Soran+1 yılYatsam artik iyi olacak :) Yarin aksam yolcuyum biliyorsun
Soran+1 yılYapma ama ya tam yuregime su serpildi derken yine basladi korku👻
Soran+1 yılNe istiyosun soyle bakiyim nekadar
Soran+1 yılBak madem gizliyim, rahatlikla derdimi soyleyebilirim. Keske fakir olsaymisim. Para avcisi bir ailem var. Her gun kavga her gun bagiris cagiris. Para icin birbirilerini oldururler bunlar. Para gozlerini kor etmis resmen.
Keske bu aileye sahip olmasaydim diyorum. Ama boyle demekte istemiyorum gonlum el vermiyor boyle demeye. Her nekadar huzursuz bir aileye sahipsem... ailemi her seye ragmen seviyorum.
Soran+1 yılHem özür dilerim eger seni kirdiysam..
Soran+1 yılBu konuda bile sakacisin ya..:). Degilim, oyle biri degilim ben. Diyorum ya kuru ekmekle bir bardak suyla yetinmeyi bilirim ben. Tutsak kalmayi unut, tutsak etmekten vazgectim seni. Zorla güzellik olmaz derler
Soran+1 yılYuregin istedigi zaman gelip bende tutsak kalirsin :)
Soran+1 yıl2 bardaktan bukadar israrci olma 1 tane bardak var 😂
- +1 yıl
İsmin; Bir Elif miktarı yüreğime
Uzattığın köprünün İnşasıydı,
Beni sana bağlayan
.. Dua dua kavuşmayı uman zamana sinen derin sancıydı..
İsmin; Uzak ve yakın olmanın resmiydi,
Tüm renkleri aşka boyayan
.. Eyvallahın olmadan beklemeyi öğrenen kalbimin acz yanıydı..
İsmin; Sevmenin tarifi
Soran+1 yılDevam et az kaldi sana asik olacagim
- +1 yıl
Demem şuki Dünya Güzeli Kimileri sadece geceleri sever, kimileri ise sadece geceleri sevdigini hisseder..!
Birazdan kulaklıkları takıp yataga girecegim, acacagım Yıldız Ablamı, usulca dinleyecegim "sana kalbim gecti" şarkısını, büyük bir ihtimal yine parcalayacagım repeat tuşunu,
Korkarım Repeat ile bugece yine ciddi düşünecegiz..!
Soran+1 yılBana iyi geceler de... Bana biri iyi geceler demeden uyuyamiyorum. Bu gece bana iyi geceler diyen sen ol :)
Soran+1 yılİyi gecelerimi almadan uyuyamiyorum, gecem iyi gecmiyor benim
Soran+1 yılBu gece gecemi iyi geciren sen olabilirsin
Soran+1 yılAldigim en guzel iyi geceler...
- +1 yıl
Bir parça uyku nelere iyi gelmedi ki. Yalnızlığa her düştüğümüzde kendi elimizi tutmaktan başka çare mi bıraktılar. Gidenler değil miydi her defasında “üzgünüm” diyen. . sen değil miydin her defasında için için ağlayan. Oysa ne güzeldin. Basit hayallerin vardı ellerini tutmak gibi. Her daim yüreğinden öpmek gibi… Şimdilerde güzel bir duraktan başka bir şey değilsin… Sen uyu en iyisi. Çocukluğunu saklar gibi kıvrıl yatağına, uyu sen… Umutların içinde kalsın, mutlulukların içinde… Hüznün yüzünde kalsın, sen uyu…
Soran+1 yılSussanaaaaaaaaa yaaaaa
Uyuyamadim senin yuzundennnn
Saaaat kac olduuuuuu
Bukadar cok konusani beni hic gormedimmmm
Ve bukadar cok konusturani da ben hic gormedimmmm
Uyuyamadim gitti uyuyamadin gitti
Soran+1 yılÖpüyorum yorgunluklarindan, kirginliklarindan, iyi niyetlerinden ve yüreginden...
- +1 yıl
Gece oldu, Sen dolu yanım ağır bastı, gene gözlerim dolu dolu sana yazıyorum. Belki uyuyorsun, belki de elinde telefon konuşuyorsun benle, ama başka bir benle. Sen diye inat ediyorum ben hala, ne kadar kızsamda ben sana Yalnızken giriyorsun aklıma, gece olunca kötü oluyorum anla işte. Aklımda, Kalbimde tıka basa sen dolu, bir saniye durmadan seni düşünüyorum. Ya sen başkasını, bir başkasını Dilim varmıyor bak söylemeye, bir başkasını düşünüyorsan diyorum kendi kendime. Sonra kalbim acıyor, daha fazlasını düşünmeme izin bile vermiyor. Yazarken arada duruyorum ellerimi yumruk yapıp sıkıyorum, Canım yanana kadar sıkıyorum, ellerin yok ya ellerimin içinde, öyle bir sıkıyorum ki acısını bile hissetmiyorum, gram sızlamıyor biliyor musun. Bir şey diyeceğim acaba uyuyor musun, seni öyle bir kez görsem ya, göremeyeceğim biliyorum
- +1 yıl
Çocuk gibiyim bunlarla mutlu oluyorum, Belki de başkasında kalbin, ona söyle iyi baksın sana olur mu. Zarar gelirse bir kılına kötü olur, sahip çıksın sana. Benim baktığımın binde biri kadar baksın sana. Hasta mısın diye sorardın arada, şimdi soranımda yok, etrafta birkaç eş, Dost, Arkadaş var ama, Senin yerine koyabileceğim tek bir insan bile yok. Peki mutlu musun? Neyse mutlu olmasanda ben anladım, Bana gerek yok. Ama o canını sıkarsa söyle bana, Arkadaş gibi konuşurum ben onunla, iyi davranır sana. Şimdi diyeceğim ki bana baktığın gibi bakma ona ama korkuyorum, bir kere daha bakarsan öyle bana dayanamam diye demiyorum, Artık sabahları kahvaltıda yapmıyorum, Uyandığımda yemek yemek istemiyorum. Evdekiler bayağı kızıyor “Oğlum yesene diyorlar” sadece ufak bir tebessüm var yüzümde onlara bakıp boş boş gülüyorum. Bir şeyler yemek bile anlamsız geliyor bana, Yoksun diye nedensiz yemiyorum, aklım sıra kendimi cezalandırıyorum.
- +1 yıl
Baksana hala ayaktayım, sana diyorum duymuyor musun? Bak yine sustun, neden cevap vermiyorsun? Herkes sevdiğine trip atarken ben yorgana yastığa kızıyorum, onlara trip atıyorum. Yatağa girdiğimde üstümü örtmüyorum, yastığı alıp fırlatıyorum, anlamıyorlar beni onlara bağırıyorum. Cevap vermiyorlar bana, küstüler sanıyorum. Saatlerce yorgana yastığa seni anlatıyorum, bir kez olsun sıkılmadılar seni dinlemekten. Zaten artık çokta uyumuyorum, şimdi belki kızarsın neden uyumuyorsun diye, seni rüyamda göremem diye korkuyorum. O yüzden az uyuyup daha çok seni düşünüyorum. Sence ben Deli miyim? Aşık mı? Çözemedim. Genede iyi gidiyor be hayat, yavaş yavaş toparlıyorum kendimi. Neyse gözlerim ağrıdı ben yatıyorum, Bir şey diyor musun? Bak gene duymadın beni, uyumuş olmalısın. Senli rüyalar diliyorum kendime, yorgan yastık beni bekler. Gideyim de gene seni anlatayım onlara. Bıktılar belkide seni dinlemekten, ama beni kırmamak için dinliyorlar. Neyse iyi geceler
Soran+1 yılAcilarin cocugu :) sanirim cok buyuk bir aci cektin.. cunku butun siirlerin ayrilikla ilgili...
- +1 yıl
Bir gün bunalırsan ve sıkıntını palaşmak istersen beni ara...
İki elim kanda olsa gelirim, sıkıntını yok ederim.
Bir gün ağlayacak gibi olursan da beni ara...
Seni belki güldüremem ama, söz veriyorum seninle birlikte ağlaya bilirim.
Bir gün uzaklara kaçmak istersen beni aramaktan çekinme...
Seni belki durduramam ama, seninle birlikte koşa bilirim.
Bir gün yüksek bir yerden atlamaya kalkarsan da beni ara...
Seninle atlayamam ama, aşağıda bekler , seni tutabilirim.
Bir gün her hangi bir konuda kararsız , kalırsan ara beni...
Seni senden fazla düşünür sana fikirler verebilirim.
Bir gün kimseyi dinlememeye karar verirsen de beni ara...
Ağzımı açmayacağımı söylemediklerini bile dinleyeceğimi bil
Bir gün beni üzdüğünü düşünürsen de çekinme beni ara...
Göreceksin sana kıyamam, kızamam, üzemem seni.
Soran+1 yılGünaydınnn😊
Soran+1 yılGece uyutmayan sendin😊
Yok ya bu aksama yolculuk
Daha gitmedim yani:)
Soran+1 yılSohbet edelim dedim de bukadar cok konusacagini ve hic susmayacagini ben nerden bilim 🙄
Soran+1 yılKahvaltiya gel gonlunu aliyim☺️
Soran+1 yılNe cok meraklisin bende tutsak kalmaya😊
Soran+1 yılHadi hakkini helal et cikiyorum birazdan yolla :)
Soran+1 yıl
Soran+1 yılOtobusle ondan sonra gemiye biniyoruz
Soran+1 yılSabaha kadar yolculuk var uykusuzluga gelemiyorum ki ben :) uykuma engel oluyor :)
Soran+1 yılLondra da kaldi
Soran+1 yılhttps://i.hizliresim.com/bM18Xm.jpg
-
https://i.hizliresim.com/5m09l5.jpg
-
https://i.hizliresim.com/4qAmo7.jpg
Aksam daha guzel ama bana sabah gitmek nasip oldu
Soran+1 yılTutsak mi kalacaksin bende?
Soran+1 yılNeden istiyorsun bunu?
Soran+1 yılTutsak kalirsan birdaha ozgur olmaya bilirsin?
Soran+1 yılEminmisin peki sen kendinden?
Soran+1 yılDondum evet
Soran+1 yılKorkulacak bisey yokmus demek :) ve tesekkur ederim :)
Soran+1 yılDualarin kabul niyetiyle Amin :)
Nerelisin?
Soran+1 yılYaranin merhemi yok mu
Soran+1 yılBazi insanlar bazi insanlara şifadir. Rabbim şifani verecek birini göndersin :)
Soran+1 yılAma sende cok sabirsizsin :)
Soran+1 yılNe demek? Bilmiyorum
- +1 yıl
Bir gün bana sordular Nerelisin diye
- Babam Siverek'lidir dedim.
Siverek adına şaştılar, hiç duymamışlar.
- Nerdedir bu Siverek? Dediler.
- Siverek Napoli'nin kazasıdır dedim.
Düşündüler bir süre, birbirlerine bakındılar.
- Biz İtalya'yı çok iyi biliriz.
Yanlışınız olmasın. Napoli'nin böyle bir kazası yoktur.
Siverek İtalya'da olsa bileceklerdi.
Sıverek Urfa'nın bir kazasıydı. Urfa da Türkiye'de bir şehirdi.
Bizim memleketin insanları iyidir, akılları çoktur; İtalya'yı bilirler, Fransa'yı bilirler.
Çinistanı, Falanistanı bilirler, lakin kendi yurtlarını bilmezler.
Dünyanın öte ucundaki ülkelerin yardımına koşmak için can atarlar. Onlar için şiirler yazar, onlar için ağıt yakarlar. Falanistan köylüsünün acısını anlatan kitaplar kapışılır, benim memleketimin insanlarına sırtları dönüktür, onları görmezler, göremezler..
Soran+1 yılNe anlatmaya calistin sen bana burda?
Soran+1 yılGeldim
Soran+1 yılSiverek urfada netten baktim. Anlatmak istedigin buydu galiba. Hayir urfaya hic gelmedim ama orayi gormek isterim
Soran+1 yılOrda mi yasiyosun?
Soran+1 yılNasil bir yer kucuk bir kasaba gibi mi?
Soran+1 yıl:) bilmiyorum iste nasil bir yer ondan sordum:)
Soran+1 yılİnşallah bir gün gelip görmek nasip olur :)
Soran+1 yılBeni orda sonsuza kadar tutacak biri olursa kalirim. Sonucta her sey sevdikce guzellesir :)
Soran+1 yılOyle biri yok henuz :)
Soran+1 yılA seni gormedim :)
Soran+1 yılBurdamiydin
Soran+1 yılBeni kendine asik etmeye mi calisiyosun?
- +1 yıl
sevmek üzerine çok şey vardı söylenecek söyledim ben de yüzümü dönüp o eski silinmemiş sevdalara sevmek dedim, geri dönmemekse gidilen yerden sevmek dedim, başlamamaksa bittiği yerden
sevmek dedim, hiç olmamaksa yeniden dönme, başlama, hiç olma! ben sevgimi sundum dikenlerinden temizleyip sen kanatan sevgiden söylendin, hiç yorulmadan
Soran+1 yılYarin pazartesi, okul iş guc var mi?
Soran+1 yılOkul bitti mi yoksa biraktin mi?
Soran+1 yılDinliyorum :) ne okuyorsun?
Soran+1 yılPeki karisik olan ne? Ne guzel bir bolum
Soran+1 yılHemsire
Soran+1 yılSen hep burdamisjn?
Soran+1 yılNe istiyosun sen benim kucucuk kalbimden, niyetlisin galiba kalbime gireceksin:)
Soran+1 yılcennete girmek icin neler yapacagini bilenlerden misin peki?
Soran+1 yılPeki emri yerine getirenlerden misin?
Soran+1 yılPeki ya cuma namazi?
Soran+1 yılKuran okumayi biliyormusun
Soran+1 yılAnladim
Soran+1 yılHersey evet. Namaz Hayir
Soran+1 yılKiliyordum aslinda, bosladim.
Soran+1 yılGavur memleketti diye muslumanligimizi unutacak degiliz.
- +1 yıl
oo bak sen :)
Söyle ey Yâr! Hüznümü Sana nasıl arzetmeliyim? İçinde Sen geçen cümleleri ezber mi etmeliyim? Derdi heybeme yükleyip yitik diyarlara mı gitmeliyim? Hasretini sabırla bertaraf mı etmeli; ... Yoksa bu hasrete şükrü mü öğretmeliyim?
Söyle ey Yâr! Seni nasıl yâd etmeliyim? Lâl değmeli dilime belki, Yüreğime Seni söyletmeliyim..
Soran+1 yılSabret ve şükret
Soran+1 yılOlmami istiyormusun?
Soran+1 yılBen cok sorunlu bir kizim tam bir bas agrisi.. Cekebilecek misin beni?
Soran+1 yılNasil bagli?
Soran+1 yılBen korkanlardanim. Bu yuzden ne beni kendine tutsak et, nede sen bende tutsak kal..
Soran+1 yılCenneti hak edermiyiz saniyosun?
Soran+1 yılZorla mi yapacaksin bunu
Soran+1 yılYarin napiyosun? Evde misin
Soran+1 yılEhlivukuf? Neden boyle bir isim :)
Soran+1 yılA dur netten ne olduguna baktim:) Bilirkişi; Belirli bir konudan iyi anlayan ve bir anlaşmazlığı çözümlemek için kendisine başvurulan kimse, uzman, ehlihibre, ehlivukuf, eksper.
Soran+1 yılMeslegin master mi olmakti?
Soran+1 yılYok bisey :)
Gercek ismin bagislar misin :)
Soran+1 yılNeden konusmayalim? Şikayetci misin? Seni ks yoneticiye şikayet ederim, memnun degil burdan diye 😝
Soran+1 yılArtik gizlilikten cik diyorsun yani :) boyle keyfim yerindeydi aslinda ama :)
Soran+1 yılMerak ediyomusun kim oldugumu? Sence daha once konusmuslugumuz var mi?
türkiyede daha büyük tehlikedesin burada nasıl koruyorsan öyle koruyacaksın öyle bir soru ki ben okumaya yerleşmeye falan gidiyor arka sokaklarda nasıl korurum kendimi diyecek sandım... korkma olacağı varsa her yerde oluyor
01 Yorumla
Soran+1 yılTesekkur ederim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Serefsizlerin yasadigi bir sehir vatandaslari icin turkiyeye gelirler domuz gibi yer icer sicarlar ama kendi ulkelerinde bizi istemezler savas zamani arkamizdan cok vurdular halen vuruyolar onlara gidip para kazandiracagima aclikla yasarim daha iyi
00 Yorumla
+1 yıl3 Yildir Londra'dayim okadar'da tehlikeli degil :))
00 YorumlaLondra çok güzel bir yer suyu yemeği güzel dır meyvesi turkiyeden gider insanları sıcak kanlı olanda var normal olanda var marketi var otobis dolmuş fazla yok faytonla giderler ;)
07 Yorumla
Soran+1 yılDiyosun :)
Soran+1 yılKorkuyorum napicam? Sen onu bana soyle :)
Soran+1 yılSen bile korkarken beni nasil korursun :)
Hakkari çukurcaya değil ingiltere londraya gidiyorsun sakin ol
11 Yorumla
Soran+1 yılKorkuyorum napiyim..
+1 yılHicaz'da yediği hurmalar,
Elbet bir gün Londraliyı da tırmalar...
Havalar iyi iken gez sen...00 YorumlaGörende der Suriye'ye gidiyor...
110 Yorumla
Soran+1 yılKorkuyorum ama napiyim..
Soran+1 yılImkanim varken nasil gidilmez. Hem parasini odedim..
Soran+1 yılKorkmak aptallik midir?
Soran+1 yılGitmemem daha dogru mu?
Soran+1 yılKeyfini cikartmaya calisacagim.. Tesekkur ederim
London da olay yok pek ama dikkat etmek lazım tabi
01 Yorumla
Soran+1 yılTesekkr ederim
İngiltere'nin başkentidir.
01 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyordum
+1 yılarkadaşlarım var istersen irtibata geebilirim
010 Yorumla
Soran+1 yılGuvenilir degil sagol
- +1 yıl
kız arkadaşlarım :)
Soran+1 yılGuveniyim mi:)
- +1 yıl
sen bilcen o çalışıyor orada zaten yoğun olabilir vakit ayırabilir mi sana onu bilmiyorum önceden konuşmak lazım sen kiminle gidiyorsun
Soran+1 yılArkadaslarimla
- +1 yıl
daha ne onlarla gezersiniz için ilk kez mi gidiyorsunuz
Soran+1 yılEvet ilk kez. Yine de tedbirli olmak gerekir
- +1 yıl
kim kim gidiyorsunuz kızlı erkekli mi
Soran+1 yılKiz kiza
- +1 yıl
iyi eğlenceler size arkadaşlar oradan yazarsınız
+1 yılbir sürü türk ve hintli var
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 530 cevap paylaştı.
+1 yıl@damdadelivar bak arkadaş uzman arıyor :)
11 Yorumla- +1 yıl
yardımcı olayım, sen türkiye de yaşıyorsun londradan korkmanı gerektircek bir durum olmaz. Tr de başına bir şeylerin gelmesi ihtimali oradan daha fazla.
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer