Almam gereken çok şey var ama hiç param yok napıcam ben?

valla bıktım şu parasızlıktan pantolon almam gerek sonra harddsik almam gerek sonra çanta almam gerek 50 liralık 2 tane ygs kitabı almam gerek... kazak almam lazım kaç aydır kontursuz geziyorum iş arıyorum sivas gibi ıssız biryerde işbulmak zaten çok zor hemde parttime... telefona hafıza kartı alıcam onada yok bu ay sadece 50 lira harçık alabildim hangisine harcıyım bilemedim... okul var biyandan cidden daraldım... iş bulsam hem üniversite hem parttime iş hemde ygs ye tekrar hazırlanıyorum zamanım kalmıyor... bazen cidden kendimi ölderiyim bitsin diyordum babam zaten hiç harçlık vermez ayda bir 10 lira verir bana oda eğer iyi trafına gelirsin pintinin tekidir yine annem verir ne verirse bana oda bu ay veremedi... gerçekten çok daraldım sinirde yaptı bu bende...
Almam gereken çok şey var ama hiç param yok napıcam ben?
Cevapla